پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
صعود آزد به نیمه نهایی جام حذفی هلند

برتری یاران جهانبخش در شب تقابل لژیونر ها

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 500004
تیم های آلکمار و هیرنوین در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.
برتری یاران جهانبخش در شب تقابل لژیونر ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری-تیم های آزد آلکمار و هیرنوین در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هلند در ورزشگاه اختصاصی تیم آزد به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود آزد به پایان رسید. علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم خود به میدان رفتند.
ترکیب تیم ها
نیمه اول
در 15 دقیقه اول بازی این تیم آزد بود که میل بیشتری به حمله داشت اما اولین موقعیت جدی بازی توسط مارتین اودگارد برای هیرنوین ایجاد شد اما ره به جایی نبرد. بازی در ادامه پا یا پای پیش رفت و هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. دقیقه 27 رینسترا فرصت خوبی روی سانتر هاپس به دست آورد که نتوانست از این توپ گلی بسازد. دقایق آخر نیمه اول نیز هیرنوین صاحب یک موقعیت شد اما توپ وارد دروازه میزبان نشد. در کل هر دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما هیچ کدام موقعیت 100 درصدی به دست نیاوردند.
نیمه دوم
در همان ابتدای نیمه دوم پاس خوبی به جهانبخش رسید و او وارد محوطه شد اما نتوانست گل اول را بزند. در ادامه هیرنوین بر شدت حملاتش افزود و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب ایجاد کردند که مهم ترین آن ها موقعیت بود که قوچان نژاد ایجاد کرد. او درون شش قدم روی شوت هم تیمی اش اثر گذاشت اما دروازه بان آزد ایستادگی کرد. بعد از آن نیز حملات میهمان ادامه داشت و دقیقه 68 زینلی یک فرصت روی ریباند ناقص دروازه بان به دست آورد اما ضربه اش را از دورن محوطه به آسمان کوبید. چند دقیقه بعد آزد آلکمار به گل رسید. 3 دقیقه بعد لوکاسه با یک دریبل زیبا خودش را درواز بان هیرنوین تک به تک کرد اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند. در ادامه آزد چند موقعیت دیگر هم ایجاد کرد اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
شرح گل
دقیقه 71 روی کرنری که دوس سانتوس به تیر دوم دروازه هیرنوین ارسال کرد، لوکاسن از خروج اشتباه دروازه بان استفاده کرد و حساب کار را 1 بر 0 به سود آزد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *