جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش مدیرمسئول جهان نیوز به تخلفات فریدون

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 499949
پرویز سروری با تاکید بر اینکه برخورد با تخلف فریدون مطالبه‌ای فراگیر از رئیس‌جمهور است، گفت: نهادهای رسمی و قانونی کشور بارها تخلفات فریدون را تایید کرده‌اند و از این رو احترام به قانون از وظایف مسلم رئیس جمهور است.
 فارس: مدیر مسئول جهان نيوز ، با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که به آن دچار هستیم ایجاد حاشیه‌ امن برای کسانی است که از قدرت و ثروت سوءاستفاده می‌کنند، گفت: این افراد جایگاهی که کسب کرده‌اند را برای خود حاشیه امنی می‌دانند و به دلیل داشتن همین جایگاه تصور می‌کنند که قوه قضائیه و نظام نمی‌تواند با آنها برخورد لازم را انجام دهد.

وی افزود: مشکل باید چاره‌اندیشی شود چون این روند به شدت اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند.

سروری با بیان اینکه دادستان، قوه قضائیه و سازمان بازرسی بارها در مورد تخلفات حسین فریدون اظهار نظر کرده‌اند، گفت: دخالت این فرد در نصب رئیس متخلف بانک رفاه را شاهد بودیم و همچنین در نصب بسیاری از مدیران متخلف و نجومی‌بگیران نیز نقش مهمی را ایفا کرده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان با بیان اینکه امروز کسانی که باید مدافع حقوق ملت باشند با مفسدین همکاری می‌کنند،‌خاطرنشان کرد:‌با نهایت تاسف شاهدیم کسانی که بدهکار بزرگ بانکی هستند و حقوق مردم را به صورت ظالمانه غصب کرده‌اند توسط دستیار رئیس‌‌جمهور که باید حافظ منافع ملت باشد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید خط بطلانی بر این حرکت بکشد، تصریح کرد:دستگاه قضا همانطور که در بسیاری از مفاسد اقتصادی قاطعانه ورود کرد و هزینه‌اش را هم پرداخت در اینجا هم در صورت برخورد مقتضی اعتماد عمومی تقویت خواهد شد.

سروری در پاسخ به سوالی پیرامون دلیل عدم رسیدگی رئیس‌جمهور به پرونده تخلفات برادرش خاطرنشان کرد: یک توقع عمومی و مطالبه فراگیر وجود دارد و آن اینکه قانون برای همه یکسان است و شهروند درجه دو و سه وجود ندارد.

وی تأکید کرد: مسئولین باید با رفتار قاطعانه خودشان از کسانی که از نام و مسئولیت آنها سوءاستفاده می‌کنند برخورد قاطع انجام دهند.

سروری با تأکید بر اینکه برخورد با تخلف فریدون مطالبه‌ای فراگیر از رئیس‌جمهور است، تصریح کرد: وقتی مقام قضایی رسما این تخلفات را اعلام می‌کند قطعا از یک موضع سیاسی سخن نمی‌گوید.

دبیرکل جمعیت رهپویان در پایان تاکید کرد: احترام به قانون و نهادهای رسمی کشور یکی از وظایف مسلم رئیس‌جمهور است که امیدواریم آقای روحانی اقدام قاطعی در برخورد با این تخلفات انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اوس باقر نوبخت : حسین فریدون از ذخائر انقلاب است اینقدر ...نکنید .