کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه رسانه ملی از نجابت بچه های حزب الهی در برنامه ثریا حسن استفاده را می کند!؟

6 بهمن 1395 ساعت 13:08

اینکه یک آتش نشان محترم در صومعه سرا باید در خصوص آتش سوزی در برج های تهران و امکانات آتشنشانی تهران صحبت کند و مسائل را به تحریم مرتبط کند البته فقط یک بخش از زیبایی این ماجراست!


به گزارش جهان نیوز، شاید بتوان نظر مدیران صدا و سیما را در مورد اینکه برنامه های تلویزیون به صورت تخصصی کار کنند را پذیرفت، اما تبعیض در برخورد با برنامه‌ها را نمی توان قبول کرد. یکی از مصادیق این تبعیض در رسانه ملی در قصه برنامه نود و برنامه ثریا کاملا مشهود است. برنامه نود که به صورت تخصصی به موضوع فوتبال می‌پردازد، دیشب در اقدامی عجیب 45 دقیقه از وقت برنامه را به موضوع آتش نشانان اختصاص داد، آن هم با حضور یک داور فوتبال که در صومعه سرا آتشنشان است.

اینکه یک آتش نشان محترم در صومعه سرا باید در خصوص آتش سوزی در برج های تهران و امکانات آتشنشانی تهران صحبت کند و مسائل را به تحریم مرتبط کند البته فقط یک بخش از زیبایی این ماجراست! بخش دیگر این ماجرا این است که می‌شود در رسانه ملی یک برنامه با موضوع نه چندان جدی و حیاتی باشد اما جدی ترین حرف ها را در مورد کمبود وسائل اتش نشانی به دلیل تحریم در داستان پلاسکو را بزند اما در همین رسانه ملی برنامه ثریا که حدود پنج سال است به موضوعات کاملا جدی و استراتژیک از حوزه های مختلف فناوری و اقتصاد و صنعت و هسته ای و موشکی و نفوذ می پردازد اما به یک باره مدیران رسانه ملی تصمیم می گیرند که ثریا باید فقط به موضوعات علمی بپردازد!.

این یعنی محدود کردن یک برنامه و باز گذاشتن دست برنامه ای دیگر که به وضوح یعنی تبعیض! 

ادامه این روند به آنجا خواهد رسید که برخی برنامه زرد و شبه زرد مسائل اصلی کشور را بررسی کنند و حتی میزبان وزرای تخصصی باشند  و برنامه های کارشناسی و وزین رسانه ملی نیز به موضوعات حاشیه ای  و کم اهمیت بپردازند تا به مسوولی بر نخورد! 

واقعیت آن است که رسانه ملی از نجابت بچه های حزب الهی در برنامه ثریا حسن استفاده را می کند و  آنرا محدود می کند و در مقابل پررویی برنامه ای مانند نود که بارها و بارها پا را از گلیم خود درازتر کرده است سکوت می کند!


کد مطلب: 499903

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/499903/چگونه-رسانه-ملی-نجابت-بچه-های-حزب-الهی-برنامه-ثریا-حسن-استفاده-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com