پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
نادر قاضی پور عنوان کرد

تابع حکم قوه قضائیه در ارتباط با فریدون هستیم

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 499888
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت در این باب که نیازی نیست نمایندگان به بحث ارتباطات برادر رئیس‌جمهور با دانیال‌زاده ورود پیدا کنند، گفت: ورود نمایندگان به بحث حقوق‌های نجومی بود که این مسئله به طور جد مورد رسیدگی قرار گرفت.
تابع حکم قوه قضائیه در ارتباط با فریدون هستیم
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباطات برادر رئیس‌جمهور با دانیال‌زاده (بدهکار بزرگ بانکی) گفت: این موضوع باید در قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد و هر رأیی که قوه قضائیه در ارتباط با این موضوع صادر کند ما تابع آن خواهیم بود.

وی افزود: پیش از این نیز 46 نفر از نمایندگان در تذکری از رئیس جمهور خواسته بودند تا برادر خود را برای رسیدگی به برخی اتهامات به قوه قضائیه معرفی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه نیازی نیست نمایندگان به موضوع ارتباطات حسین فریدون با دانیال‌زاده ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان به این مسئله ورود پیدا نکنند مشکلات متعددی پیش خواهد آمد.

قاضی‌پور در پایان گفت: پیش از این نیز پیگیری نمایندگان در بحث حقوق‌های نجومی باعث شد تا این موضوع به جد مورد رسیدگی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *