جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر همدان:

۳ هزار کیلو مواد مخدر در همدان کشف شد

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 499712
رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به کشف ۳ هزار و ۲۰ کیلو مواد مخدر در سال ۹۵ گفت: ۳ هزار و ۲۲۴ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.
۳ هزار کیلو  مواد مخدر در همدان کشف شد
به گزارش تسنیم، هادی نجاریان ظهر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در حوزه مدرسه آئین روشن واقع در اسلام‌شهر ما به همراه شورای شهر و شهرداری به مسائل ایجاد شده در زمین خالی کنار مدرسه رسیدگی کردیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به مدت 40 روز در این مکان سرکشی‌های مستمر داشت افزود: این مکان را به‌صورت مستمر مورد بررسی قراردادیم و مواردی نیز در منطقه‌ی چهار به ما معرفی شد که رسیدگی‌های لازم از سوی ما انجام گرفت.

نجاریان با اشاره به تعاملات بین دستگاه‌های مجری، بیان کرد: اگر اماکن مخروبه‌ای در سطح شهر به ما معرفی شود ما رسیدگی می‌کنیم که درزمینهٔ جمع‌آوری معتادان متجاهر با مراکز ماده 15 و 16 هماهنگی برای پذیرش این افراد شده که هدف اصلی ما شناسایی مکان‌های مخروبه و رفع خطر از سوی شهرداری است.وی در رابطه با تپه پیسا همدان اظهار داشت: در رابطه با تپه‌پیسا همدان مراکز 15 و 16 عملکرد مطلوبی داشتند و از این افراد در مراکز3 مراقبت می‌شود اما به هنگام خروج از مراکز به علت عدم‌حمایت خانواده و نداشتن سرپناه دوباره به‌سوی تپه‌پیسا باز می‌گردند.

نجاریان افزود: تپه پیسا و تفرجگاه‌ها باید مدیریت شوند که خواسته ما این است که برای افراد بعد از خروج از مراکز درمانی برنامه‌هایی اجرا شود که این افراد پس از ترک دیگر به سراغ اعتیاد نروند.مدیر دبیرستان دخترانه آئین روشن نیز در شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: زمین خالی در کنار این مدرسه در چند سال گذشته محل تجمع بسیاری از معتادان بود که پس از فوت برخی افراد در این مکان اقدام به دیوارکشی آن مکان کردند.

رحیم بخش افزود: در افتتاحیه‌ای که از این زمین به‌عنوان محل استعدادیابی فوتبال انجام شد قسمتی از این دیوار برداشته که این امر موجب تجمع دوباره معتادان در این مکان شده است.وی با اشاره به آزار و اذیت پسرانی که در آن مکان بازی می‌کنند عنوان کرد: افرادی که در این مکان خالی بازی می‎‌کنند با پرتاب سنگ به سمت مدرسه موجبات آزار و اذیت دانش‌آموزان دختر را فراهم می‌کنند.

رحیم بخش با اشاره به زمین ال مانند کنار این مدرسه بیان کرد: این مکان محل تجمع آقایان و خانم‌های معتاد و زباله‌های بسیاری است که دانش‌آموزان دختر در این مکان امنیت جانی ندارند چرا که از نظر بهداشتی نیز این مکان بسیار آلوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *