پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

استیضاح وزرای مقصر حادثه پلاسکو

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 499692
سخنگوی شورای شهر خواستار استیضاح رئیس جهوری و وزرای کابینه دولت دهم که کوتاهی شان در ایمن سازی ساختمان پلاسکو حادثه آفرین شده است
استیضاح وزرای مقصر حادثه پلاسکو
 به گزارش فارس،رضا تقی پور در سیصد و بیست و سومین جلسه شورا با تاکید بر اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری باید همگی مسئولان تلاش کنند تا در روز تشییع پیکر شهدای حادثه پلاسکو منجر به تسکین آلام خانواده هایشان و مردم شوند، تصریح کرد: قطعا بعد از تشییع جنازه استیضاح وزرای مقصر و رئیس جمهوری را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه تشییع پیکر شهدای آتش نشان باید تجلی وحدت و تکریم از مقام شامخ شهدا باشد، افزود: ضروری است که اعضای شورای نگهبان ماده 6 برنامه ششم توسعه دولت که خلاف قانون شهرداری ها است را حذف کند تا بودجه شهرداری بر اساس واقعیت ها نوشته شود.
 
تقی پور خاطرنشان کرد: آن دسته از اعضای شورای شهر که پیگیر حق مردم هستند، باید بروند به دنبال حذف این ماده واحده که درآمدهای شهر تهران را که حق مردم است کاهش می دهد. پس بروید از حقوق تهران دفاع کنید نه فرار رو به جلو.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *