پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

۳ کارگر افغان در عمق ۶۰ متری زمین جان‌باختند

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 499679
مدیرعامل آتش‌نشانی قزوین گفت: در حادثه‌ای دلخراش ۳ تبعه افغانستانی در چاه ۶۰ متری جان‌باختند و در عملیات امداد و نجات آتش‌نشان قزوینی مصدوم شد.
۳ کارگر افغان در عمق ۶۰ متری زمین جان‌باختند
به گزارش تسنیم،ابوالفضل ذوالقدر اظهار داشت: روز گذشته آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه پیکر 3 تبعه افغانستانی را که در عمق 60 متری چاه جان‌باختند از چاه خارج کردند.وی افزود: براساس گواهی شاهدان عینی کارگر مقنی در عمق چاه دچار مشکل شده و دو نفر دیگر برای نجات این مقنی وارد چاه می‌شوند که متاسفانه هر سه نفر در عمق 60 متری جان‌باختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این چاه 60 متری در حوالی روستای کورانه به منظور رسیدن به آب حفر شده بود که ناگهان با برخورد به سفره‌های زیرزمینی آب تا حد زیادی بالا آمده و موجب برق گرفتگی و از سوی دیگر غرق‌شدگی این کارگران شده است.

ذوالقدر گفت: با وجود سرعت بالای نیروهای آتش‌نشانی و حضور به موقع در محل حادثه متاسفانه از سه کارگر دو نفر جان‌باختند و نفر اول بلافاصله از چاه خارج شد که پس از حیاء در حین انتقال به مراکز درمانی جان باخت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامعلوم بودن علت حادثه افزود: دلیل گرفتار شدن این سه نفر در عمق چاه هنوز مشخص نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: 2 کارگر دیگر این حادثه تا 4 متر در آب موجود در چاه غرق شده بودند که متاسفانه با بیش از 6 ساعت عملیات بی‌وقفه اجساد آنان از چاه بیرون آورده شد.ذوالقدر بیان کرد: در این عملیات اسماعیل چگینی آتش‌نشان قزوینی مصدوم شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: نزدیک به 6 ساعت عملیات بی‌وقفه برای کشف اجساد و بیرون کشیدن از چاه در آب سرد و گاز موجود در چاه سبب مصدومیت این آتش‌نشان قزوینی شد که با لطف خداوند خطر تا حد زیادی برطرف شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: در پایان آتش‌نشانان نسبت به ایمن‌سازی دهانه چاه اقدام کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *