شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
نتایج یک نظرسنجی نشان داد

کاهش رضایتمندی از احزاب متحد مسیحی

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 499676
نتایج جدید ترین نظرسنجی موسسه "اینسا" از کاهش رضایتمندی از احزاب متحد مسیحی و همزمان افزایش محبوبیت حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان در این کشور خبر داده است.
کاهش رضایتمندی از احزاب متحد مسیحی
 
به گزارش تسنیم، بر اساس جدیدترین نظر سنجی که موسسه "اینسا" به سفارش نشریه "بیلد" انجام داده است محبوبیت احزاب دموکرات مسیحی کاهش پیدا کرده و میزان رضایتمندی از حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان در بین شهروندان افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس احزاب متحد مسیحی( حزب دموکرات مسیحی مرکل و حزب سوسیال مسیحی) با کسب 32.5 درصد آراء شهروندان یک درصد نسبت به هفته گذشته با کاهش محبوبیت روبرو بوده و حزب ضد یوروی آلمان هم با یک درصد افزایش محبوبیت 14.5 درصد آراء شهروندان را کسب کرده است.

احزاب سوسیال دموکرات، حزب چپ، سبزها و حزب لیبرال دموکرات هم به ترتیب  21 درصد، 11 درصد، 8.5 درصد و 7.5 درصد آراء شهروندان را به دست آوردند.

انتخابات پارلمانی آلمان در سال جاری میلادی برگزار می شود.مقامات آلمانی و اروپایی به شدت نگران موفقیت احزاب افراطی در انتخابات های پیش رو در اتحادیه اروپا از جمله موفقیت حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان در انتخابات پارلمانی این کشور هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *