جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

استیضاح آخوندی روی میز کمیسیون عمران

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 499666
اخیرا نیز ۵۰ نماینده که خواستار استیضاح وزیر راه بودند در نامه ای به بنده خواستار برگزاری جلسه با آقای آخوندی شده اند و بر استیضاح پافشاری کرده اند.
استیضاح آخوندی روی میز کمیسیون عمران
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از مهر، محمدرضا رضایی کوچی با اشره به پیگیری موضوع استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس اظهار داشت: حدود ۷۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده اند.

وی ادامه داد: اخیرا نیز ۵۰ نماینده که خواستار استیضاح وزیر راه بودند در نامه ای به بنده خواستار برگزاری جلسه با آقای آخوندی شده اند و بر استیضاح پافشاری کرده اند. جلسه روز سه شنبه دوهفته قبل کمیسیون نیز به دلیل رحلت آیت الله هاشمی و تعطیلی رسمی برگزار نشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار اولین جلسه کمیسیون عمران پس از تعطیلات مجلس قرار دارد.

به گزارش مهر، ۱۵ آذر ماه سال جاری استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی با امضای ۸۲ نماینده به هیات رئیسه مجلس تحویل داده شد. طبق آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون عمران مکلف بود ظرف یک هفته با دعوت از استیضاح کنندگان و وزیر مربوط موارد استیضاح را بررسی کند. پس از مدت مذکور در صورتی که حداقل ۱۰ نفر از امضا کنندگان استیضاح از طرح آن منصرف نشوند، استیضاح باید در اولین جلسه علنی طرح شود. این در حالی است که حدود دو ماه از طرح این استیضاح می گذرد اما هنوز گزارش کمیسیون عمران به هیات رئیسه ارسال نشده است.

گفتنی است، استیضاح آخوندی پس از حادثه برخورد قطار تبریز مشهد با یک قطار دیگر در سمنان و جان باختن حدود ۵۰ نفر از هموطنان از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *