شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

واکنش عارف درباره تخلفات فریدون

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 499660
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوالی درباره پرونده برادر رئیس‌جمهور گفت: هر کسی تخلفی کند باید برخورد شود و انقلاب با کسی تعارف ندارد.
واکنش عارف درباره تخلفات فریدون
به گزارش تسنیم،محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید صبح امروز (س‌ شنبه 5 بهمن) در نشست‌خبری که دفتر مرکزی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، با تبریک دهه‌فجر و تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، اظهار کرد: ایشان در همه عرصه‌ها یار امام و رهبری بودند و نقش کلیدی در انقلاب داشتند.
 
وی با اشاره به حادثه پلاسکو و شهادت تعدای از آتش‌نشانان، گفت: حادثه پلاسکو یک هشدار جدی برای همه مدیران است و باید از این حادثه با نگاه پیشگیرانه در برابر حوادثی که در کمین ماست، درس بگیریم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بعد از زلزله بم انجمن علمی فرماندهی کنترل تشکیل شد، گفت: حادثه پلاسکو نیاز به تخصص‌های مرتبط در شورای شهر را روشن کرد و انتظار ما از همه جریان‌ها این است که شوراها را به سمت تخصصی شدن پیش ببرند.
 
عارف در این نشست‌خبری با بیان اینکه ارزیابی ما این است که نقاط ضعفی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وجود دارد، گفت: ما تلاش می‌کنیم این نقاط ضعف برداشته شود.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور گفت: هر کسی تخلفی کند باید با وی برخورد شود و انقلاب ما با کسی تعارف ندارد.
 
رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: برخورد با فساد جزو اولویت‌های فراکسیون امید است و باید به صورت مسئله ملی با آن برخورد کرد.
 
عارف در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری‌اش‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مبنای ما خرد جمعی است و تصمیم بر حضور یا عدم حضور با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.
 
وی ادامه داد: در دوره آینده هم تصمیمات این شورا ملاک عمل خواهد بود، من هم به عنوان یک خدمتگزار کوچک در خدمت مردم هستم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: نظر شخصی خودم این است که مسیر سال 92 را ادامه دهیم و باید از آقای روحانی حمایت کرد، اما هنوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وارد مصادیق نشده است.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *