جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
نشست خبری سخنگوی دولت

واکنش نوبخت به سوال در خصوص فریدون

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 499631
برای بسیاری از افرادی که در مظان اتهام هستند و تا مدت‌ها نیز بابک زنجانی با نام "ب ز" مطرح می‌شد، اما الان صراحتا ایراد اتهام می‌شود
واکنش نوبخت به سوال در خصوص فریدون
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز، نوبخت در پاسخ به این سوال که اخیرا سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با روشن بودن ارتباط آقای حسین فریدون با یکی از بدهکاران کلان بانکی و اینکه تعدادی از نمایندگان پرده از روابط برادر رئیس‌جمهور با بدهکاران کلان بانکی برداشته‌اند و موضع دولت در برابر این اتهامات چیست؟ گفت: صرف نظر از اینکه برای بسیاری از افرادی که در مظان اتهام هستند و تا مدت‌ها نیز بابک زنجانی با نام "ب ز" مطرح می‌شد، اما الان صراحتا ایراد اتهام می‌شود؛ باید بگویم که قوه قضائیه قوه مستقلی است و انگیزه کافی برای برخورد با کسانی که جرم یا فساد کردند را دارد و نیازی به زحمت فرد یا نماینده‌ای نیست که نامه بنویسد و درخواست کند.

وی ادامه داد: اتهام‌افکنی قبل از اثبات بر افکارعمومی تاثیر دارد و اگر قوه قضائیه به این نتیجه برسد که آن اتهامات درست نبوده، چه پاسخی به افکارعمومی خواهیم داد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *