پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آغاز نشست خبری سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 499604
نشست خبری سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر باحضور اصحاب رسانه برگزار شد.
آغاز نشست خبری سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر
 به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست  خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور محمد حیدری دبیر جشنواره، آغاز شد.

محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر در ابتدای این نشست خبری گفت: بعد از برگزاری جشنواره دوره گذشته، تصمیم‌ گرفتیم بخشی را با عنوان چشم انداز سینمای ایران ایجاد کنیم.  فیلم اولی‌ها در دوره گذشته بسیار موفق بودند و همین مساله سبب شد تا بخش جداگانه‌ای برای این بخش در نظر نگیریم ‌و در چشم‌انداز سینمای ایران بدون سهمیه‌بندی و تنها با توجه به کیفیت، انتخاب‌های خود را انجام دهیم. نهایتا در بخش سینمای ایران و چشم انداز، هفده فیلم اول و دوم را نمایش می‌دهیم که این امر نشان از پوست اندازی سینمای ایران دارد.  
 
وی افزود: همچنین 85 فیلم هنر و تجربه مورد بررسی قرار گرفت و فیلم های دو بخش امسال مجموع فیلم‌های اول، حرفه ای و هنر و تجربه است.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد:‌ با توجه به شرایط سال گذشته در برج میلاد مجبور شدیم سانس های در نظر گرفته شده در ساعت های پایانی شب نیز قرار گیرد. امسال تلاش کردیم تا در کاخ جشنواره اصحاب رسانه در شرایط مناسب آثار را ببینند. اولین سانس ۱۳:۳۰ خواهد بود و نشست خبری بلافاصله بعد از پایان فیلم انجام می شود. 
 
حیدری درباره مشکلات پیش فروش اینترنتی بلیت‌های گفت: با توجه به سامانه فروش بلیت و مشکلات آن باز هم عذرخواهی می کنم. می خواستیم آورده جدیدی برای سینمای ایران باشد که موفق نبودیم. این سامانه در ۶ ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت اما در روز اول سامانه به مشکل خورد. 
 
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال زودتر از دوره‌های گذشته کار خود را آغاز می‌کند. بر طبق اخبار منتشر شده، افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 9 بهمن خواهد بود. 

همچنین پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، چندی پیش در موزه سینما با حضور اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد. پوستر جشنواره فجر امسال منقش به تصویری از زنده یاد علی حاتمی است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال به دبیری محمد حیدری برگزار می‌شود
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *