جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مصباحی مقدم عنوان کرد

رئیس جمهور به برنامه توسعه اعتقاد ندارد

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 499480
این را در یک جلسه مجمع تشخیص مطرح کردند که همه کشورها مگر برنامه دارند که ما هم به عنوان یک ضرورت این موضوع را دنبال کنیم؟
رئیس جمهور به برنامه توسعه اعتقاد ندارد
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز به نقل از جمهوریت، غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس نهم با انتقاد از نگاه سست دولت یازدهم به مقوله برنامه های توسعه تصریح کرد: از اساس آقای روحانی به این معتقد نیست که کشور برنامه لازم دارد و این را در یک جلسه مجمع تشخیص مطرح کردند که همه کشورها مگر برنامه دارند که ما هم به عنوان یک ضرورت این موضوع را دنبال کنیم؟

مصباحی مقدم با اشاره به این موضوع تاکید کرد: من نیز در همان جلسه پاسخ دادم کشورهای توسعه یافته نیاز به برنامه ندارند و ما کشوری به سمت توسعه هستیم و حرکت به سمت توسعه نیازمند هدف گذاری و دست یابی به اهداف است بنابراین شرایط کشور وجود برنامه را اقتضا می کند. وی با اشاره به اینکه عدم اراده دولت برای داشتن برنامه غیرقابل کتمان است، گفت: همین نگاه آقای رییس جمهور اقتضا کرد که دست به تدوین برنامه نزند ، البته سازمان برنامه اسناد پشتیبان برنامه را برای خودشان تهیه کردند اما کار در این حد و سطح به معنای دادن برنامه از جانب دولت به مجلس و تعیین چهارچوب برای حرکت کشورهای بعدی بین دولت و مجلس نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *