پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
این سه امتیاز برای ما حیاتی بود

حسینی: خوشحالم بعد از 2سال فولاد را بردیم

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 499472
سرمربی ذوبی ها می گوید پس از آنکه ما از فولاد پیش افتادیم آن‌ها از دفاع راست سعی داشتند خلق موقعیت کنند و با تغییر سیستم بازی را بستیم و به این نتیجه راضی بودیم.
حسینی: خوشحالم بعد از 2سال فولاد را بردیم
مجتبی حسینی پس از پیروزی در برابر فولاد در نشست مطبوعاتی در رابطه با این دیدار به اظهارنظر پرداخت. او گفت: ما باید در بازی به پیروزی می رسیدیم چرا که سه امتیاز آن برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، به همین دلیل تمام تلاش خود کردیم تا به عنوان تیم برنده بازی را ترک کنیم، ما نباید از حریفان خود عقب می افتادیم و از طرفی حریفان پایین تر از ما نیز به دنبال کم کردن فاصله خود با ما هستند.
وی ادامه داد: فولاد همیشه برای ما حریف سختی بوده و امروز خوشبختانه پیروز شدیم که این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. خوشبختانه ما در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم و پس از آن نیز به دنبال کنترلبازی بودیم.
حسینی در رابطه با عملکرد تیم فولاد در این بازی گفت: پس از آنکه ما از فولاد پیش افتادیم آن‌ها از دفاع راست سعی داشتند خلق موقعیت کنند و با تغییر سیستم بازی را بستیم و به این نتیجه راضی بودیم، فولاد همیشه تیم خوبی بوده و خوشحالم پس از دو سال این تیم را بردیم.
سرمربی ذوبی ها در رابطه با عدم حضور بازیکنان جدید و لبنانی این تیم در این بازی گفت: بازیکنان خارجی زمانی که در اصفهان حضور پیدا می‌کنند برای اینکه به آب و هوا اصفهان عادت کنند نیاز به زمان دارند که عطایا نیز از این قائده مستثنی نیست و در هفته‌های آینده به تیم اضافه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *