شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
دون آنتونیو علاقه ای به جذاب کردن لیگ ندارد!

چلسی ۲ - ۰ هال سیتی

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 499265
در روزی آرام، کوستا تلاش کرد دل کونته را بدست بیاورد، چلسی هم تلاش کرد چلسی باشد.
چلسی ۲ - ۰ هال سیتی
چلسی و هال سیتی در حالی به مصاف هم رفتند که دیگو کوستا پس از مشکلات پیش آمده با کونته، دوباره به ترکیب این تیم بازگشت. از طرفی ببرها امیدوار بودند که بتوانند با امتیاز لندن را ترک کنند.
مطابق انتظار چلسی بازی را بهتر آغاز کرد. در ثانیه های آغازین این دیدار، مهاجم اسپانیایی آبی ها نزدیک بود دروازه حریف را باز کند. مهمان بیشتر دقایق بازی را در زمین خودی مشغول بود و امیدوار بود که بتواند با ارسال توپ های هوایی، دست به ضدحمله بزند. مهم ترین اتفاق نیمه اول موقعی رخ داد که کیهیل و میسون در برخوردی هوایی، از ناحیه سر مجروح شدند. این اتفاق باعث شد که بازی چیزی حدود ۹ دقیقه متوقف شود و داور این زمان را در وقت تلف شده نیمه اول لحاظ کند.
در دقیقه ۲۹، شوت آلونسو پس از برخورد با مدافع حریف، در آستانه ورود به دروازه بود که یاکوپوویچ توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید. در دقیقه ۳۰ بازی، آلونسو موقعیت مهمی را هدر داد. در دقیقه ۴۱، دیگو کوستا گلی را به ثمر رساند که داور آفساید گرفت. تصاویر آهسته نشان می داد که داور اشتباه کرده است. در دقیقه ۴۳، ضربه مگوایر را کورتوا به کرنر فرستاد. در دقیقه ششم اوقات تلف شده، آلونسو جریان بازی را با پاسی بلند عوض کرد. موزس با فرار از سمت راست، توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد که دیگو کوستا بدون اشتباه، توپ را به گوشه دروازه چسباند.
آنتونیو کونته
نیمه دوم بازی را هم چلسی بهتر آغاز کرد. شوت پدرو در دقیقه ۵۰، بلوکه شد. در دقیقه ۵۳، کورتوا مانع گلزنی داوسون شد. با گذشت زمان، هال سیتی نمایش بهتری از خود نشان داد. در دقیقه ۶۴، داوسون یک بار دیگر سعی کرد از موقعیت بدست آمده در گوشه محوطه استفاده کند اما کورتوا شوت وی را به کرنر فرستاد. تکیه بر روی ضربات از راه دور، برنامه هال در نیمه دوم بود. در ادامه، موقعیت های دو تیم خیلی خطرناک نبود.
در دقیقه ۸۰، فابرگاس تازه به زمین آمده، ضربه ایستگاهی بدست آمده را به سمت دروازه هال سیتی فرستاد تا گری کیهیل با یک ضربه سر قدرتمند، گل دوم چلسی را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۴، تک به تک بدست آمده را کوستا به دروازه بان حریف کوبید. در دقیقه ۸۹، کورتوا ناجی تیمش شد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.
ترکیب دو تیم:

آمار بازی:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *