جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مهلت ۳۰ روزه وزارت کار به بیکاران پلاسکو

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 499216
بیمه‌شدگان پلاسکو از امروز با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب نسبت به ارائه درخواست بیمه بیکاری و تشکیل پرونده اقدام کنند.
مهلت ۳۰ روزه وزارت کار به بیکاران پلاسکو
به گزارش تسنیم،وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن عرض تسلیت شهادت قهرمانانه جمعی از مأموران شریف سازمان آتش نشانی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو  اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه به آگاهی کارگران بیمه شده می رساند:
•    بیمه شدگان می توانند از امروز ( یکشنبه 95/11/3) با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب واقع در خیابان سی تیر، نبش خیابان سرهنگ سخایی مراجعه و نسبت به ارایه درخواست بیمه بیکاری و تشکیل پرونده اقدام کنند.

•    باتوجه به مهلت 30 روزه تا (95/11/30) برای ارائه درخواست بیمه بیکاری، لطفاً با مراجعه به موقع به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبر و شکیبایی و سعه صدر را مدنظر قرار دهید.

•    قبل از مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حتی الامکان مدارک زیر را همراه داشته باشید:
-   اصل شناسنامه و تصویر آن
   - اصل کارت ملی و تصویر آن
   - دفترچه بیمه
  - قطعه عکس

•    ضمنا به آگاهی می رساند شماره تلفن های 66749758 و 66749759 آماده پاسخگویی و راهنمایی در خصوص بیمه بیکاری کارگران حادثه دیده ساختمان پلاسکو می باشد.

•    در صورت بروز هر گونه مشکل در روند تشکیل پرونده و برقراری مقرری بیمه بیکاری با تلفن های 64492801 و 64492312 ستاد مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس حاصل کنید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *