جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
به دنبال پیروزی مقابل سیاه‌جامگان هستیم

فرکی: مشکل سایپا بحث روحی و روانی است

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 499210
سرمربی تیم فوتبال سایپا پیروزی مقابل سیاه‌جامگان را برای تیمش ضروری دانست.
فرکی: مشکل سایپا بحث روحی و روانی است
حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان با سایپا با عرض تسلیت به دلیل درگذشت شهدای آتش‌نشان در سانحه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: هم ما و هم تیم سیاه‌جامگان در حال حاضر به دیده شدن نیاز داریم و تلاش می‌کنیم که با پیروزی در دیدار مقابل سیاه‌جامگان شرایط‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.
وی افزود: هم ما و سیاه‌جامگان تغییراتی در نیم‌فصل داشتیم و هر دو تیم شرایط جدیدی را دنبال می‌کنند. بازی هفته گذشته ما مقابل ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان مقابل پدیده با تساوی به اتمام رسید که هر دو تیم از این جهت شباهت‌هایی به هم داریم اما باید برای بازی فردا شاهد فضای جدیدی باشیم. ما مقابل تیمی صف‌آرایی خواهیم کرد که در فوتبال کشور و استان خراسان صاحب نام است و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. در مورد این بازی باید بگویم نتیجه مساوی به هیچ وجه به کار ما نمی‌آید و فقط پیروزی مقابل تیم خوب سیاه‌جامگان می‌تواند ما را خوشحال کند. از این جهت می‌گویم تیم خوب که واقعیت امر این است که در لیگ تیم آسان وجود ندارد و ما هم مقابل تیم خوب سیاه‌جامگان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به 3 امتیاز بازی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه تیمش در جدول شرایط خوبی ندارد و شاید همین مسئله جایگاه سایپا و سیاه‌جامگان در انتهای جدول روی بازی تاثیرگذار باشد، گفت: بازی‌های این فصل برای همه تیم‌ها دشوار است و نتایج بازی‌ها نیز می‌تواند تعیین‌کننده باشد. ما در بازی‌های لیگ برتر کار ساده‌ای نخواهیم داشت اما در هر صورت امیدوارم با تغییراتی که در نیم‌فصل به وجود آوردیم بتوانیم شرایط‌مان را در نیم‌فصل دوم بهتر کنیم. ما سعی می‌کنیم بازیکن جدید باز هم به خدمت بگیریم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
فرکی تصریح کرد: ما در دو دیدار گذشته‌مان نتوانستیم پیروز شویم اما امیدوارم مقابل سیاه‌جامگان همانند دیدار رفت به پیروزی برسیم تا شرایط روحی‌مان کمی بهتر شود.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا تیمش با وجود در اختیار داشتن بازیکنان خوب در خط حمله در بخش گلزنی ناموفق عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: ما چیزی که لازمه کارمان برای رسیدن به گلزنی است را از همان ابتدای فصل کار کردیم اما مشکل سایپا بیشتر بحث روحی و روانی بوده، ما از ابتدای لیگ نتوانستیم خوب بازی کنیم و مصدومیت بازیکنانی مانند مهدی ترابی نیز به ما آسیب زد. بازیکنان من در حال حاضر زیر فشار شدیدی قرار گرفتند اما امیدوارم که با تقویت تیم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: ما زمانی برای ریکاوری نداریم و فوتبال آماتور هم به ما ضربه می‌زند اما امیدوارم بازیکنان بتوانند با این برنامه کنار بیایند.
وی در مورد غیبتش در یکی از جلسات تمرینی تیم سایپا گفت: مقداری کسالت داشتم و به همین خاطر دستیارانم کار من را انجام می‌دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *