جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
درپی کشته شدن ۵ نفر از کارکنان نفتی

نامه شدیداللحن تاجگردون به زنگنه

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 499155
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه‌ای به وزیر نفت درباره جان باختن چند تن از کارکنان نفتی در گچساران نوشت: وزرای محترم تنها به این روش عادت کرده‌اند که همچون حادثه قطار سمنان استیضاح شوند تا به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کنند.
نامه شدیداللحن تاجگردون به زنگنه
به گزارش تسنیم،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت، خواستار ارائه گزارش و اقدامات جبرانی این وزارتخانه در قبال کشته‌شدن پنج کارگر شرکت نفت و گاز گچساران شد.در نامه غلامرضا تاجگردون خطاب به بیژن زنگنه‌ آمده است:

«بسمه تعالی
جناب آقای مهندس زنگنه
وزیر محترم نفت
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند در طول سال جاری به هر دلیل که هیچ‌کدام بلای آسمانی نبود، حداقل پنج کارگر زحمت‌کش در قلمرو عملیات نفتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کشته و برخی نیز دچار مصدومیت‌های شدید شدند. در خصوص بی‌توجهی به امکانات، زیرساخت‌ها، فرآیندها و ... یادآور شدم و متاسفانه توجه نداشته و حتی وظیفه خود ندانستید از خانواده‌های این مظلومین که البته هیچکدام از کشته‌شدگان اخیر، ساکن حوزه انتخابیه اینجانب نبودند، عذرخواهی کنید.

گویا وزرای محترم تنها به این روش عادت کرده‌اند که همچون حادثه قطار سمنان استیضاح شوند تا به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کنند.

ضمن تذکر و درخواست اخذ گزارش مستدل فنی و ارائه راهکار جهت رفع مشکل منتظر نتیجه اقدامات جبرانی جنابعالی هستم.
غلامرضا تاجگردون»

 بیست و نهم دی ماه سال جاری پنج نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز گچساران به محض باز کردن در مخزن نفت، دچار گازگرفتگی شدند که 3 نفر در اولین ساعت حادثه، جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *