جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نقوی حسینی بیان کرد

عمده ترین چالش برجام نقض عهد آمریکاست

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 499134
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: عمده ترین مانع اجرای برجام در این گزارش نقض عهد آمریکا، عهد شکنی و اخلال آمریکایی ها ذکر شده به هر حال گزارش مفصلی نسبت به گزارش های قبلی است که بعد از اتمام تعطیلات مجلس، بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.
عمده ترین چالش برجام نقض عهد آمریکاست
به گزارش گروه سیاسی جهان نيوز به نقل از میزان، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به چهارمین گزارش وزارت امورخارجه در خصوص برجام اظهار داشت: وزارت امور خارجه متن چهارمین گزارش سه ماهه خود را منتشر کرده و به نسبت گزارش های قبل مفصل تر است.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این گزارش در سه بخش تهیه شده و به مسائل اساسی برجام پرداخته است.
 
این نماینده تاکید کرد: در گزارش سه ماه چهارم وزارت امور خارجه از برجام، دست آوردها و موفقیت ها ذکر شده و همچنین چالش ها و موانع در این گزارش آمده است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: عمده ترین مانع اجرای برجام در این گزارش نقض عهد آمریکا، عهد شکنی و اخلال آمریکایی ها ذکر شده  به هر حال گزارش مفصلی نسبت به گزارش های قبلی است که بعد از اتمام تعطیلات مجلس، بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *