پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

انتخاب دوباره روحانی آری یا خیر؟

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 499062
سخنگوی جامعه روحانیت گفت نشانه‌ها حاکی از عدم انتخاب دوباره روحانی است.
انتخاب دوباره روحانی آری یا خیر؟
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری جهان نيوز به نقل از کیهان، غلامرضا مصباحی‌مقدم در جمع اعضای انجمن اسلامی مهندسان خراسان گفته است: نشانه‌ها حاکی از عدم انتخاب دوباره دکتر روحانی در دور بعدی  انتخابات ریاست‌جمهوری است و نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد موقعیت وی نسبت به سال گذشته افت کرده است.

مصباحی‌ مقدم با بیان اینکه روحانی در انتخابات قبلی 50 به علاوه هفت دهم درصد‌آراء را به دست آورده بود افزود: این دوره معلوم نیست که رای‌دهندگان قبلی دوباره به ایشان رای بدهند و اینکه آیا رای‌دهنده جدیدی را جذب کرده است نیز محل تردید است
 
وی اظهار کرد: در جریان اصولگرایی قدم‌هایی برداشته شده است و جامعه روحانیت مبارز وارد شد و اعلام آمادگی برای مدیریت کار کرده است و تعدادی از احزاب هم به حمایت آمده‌اند.
 
مصباحی بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام موجودیت کرده و بنای این جبهه این است که از مجموع شهرستانهای کشور افرادی را که دارای سابقه سیاسی و متدین و انقلابی هستند، شناسایی کنند و حداقل سه تن از هر شهرستان انتخاب و در نشستی در تهران، مجمع عمومی تشکیل دهد.
 
وی ادامه داد: در این مجمع قرار است شاخص‌های مورد نظر نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری تحلیل شود و شاخص‌ها به مجموعه 2 هزار نفری برگزیده شده، عرضه شود و بازخورد آن گرفته شود
 
مصباحی مقدم با اشاره به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور افزود: در شرایط رکود سنگین به سر می‌بریم و از این جهت مردم رنج بسیار می‌بینند چون رکود،  بیماری به مراتب بدتری از تورم است و دولت نتوانسته آن چنان که شایسته و بایسته است رکود و بیکاری را از بین ببرد.

وی تاکید کرد: کشور ظرفیت‌های زیادی برای عبور از رکود دارد، اما مدیریت اقتصادی نتوانست از این ظرفیت‌ها بهره‌ گیرد و نقدینگی کشور در این دولت به دو برابر رسیده و اگر از رکود هم خارج شویم این حجم عظیم نقدینگی مجددا تورم دو رقمی را تحمیل می‌کند، اما فرصت هم هست زیرا می‌توان از این نقدینگی برای خروج از رکود استفاده کرد.
 
وی اظهار کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی که دو دوره رئیس‌جمهوری کشور بوده است بر ضرورت استفاده از نقدینگی برای خروج کشور از رکود تاکید داشته است.
 
مصباحی مقدم با بیان اینکه در سال 74 تورم 49 درصدی در کشور تجربه شد اما بعد از یکسال مهار شد، افزود: هم اکنون حجم نقدینگی کشور معادل یک تریلیون و 250 هزار میلیارد تومان است که بسیار زیاد است و در این دولت شاهد افزایش شدید حجم نقدینگی هستیم.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه آری ! نه ........... " خیر " ! !

یعنی خیری هم در آن نخواهد بود برا ملت.
مگر کابینه اش را همه از سپاه انتخاب کنید.
شاید یه کاری از پیش ببرد بنده خدا.