شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

باور تیمی در برابر منچسترسیتی به ما کمک کرد

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 499041
سرمربی آرژانتینی، از نتیجه خوب شاگردانش در روزی که تاتنهام خوب نبود می‌گوید.
باور تیمی در برابر منچسترسیتی به ما کمک کرد
سرمربی تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید باوری که میان شاگردانش وجود داشت، باعث بازگشت خوب این تیم در برابر منچستر سیتی شد.
سرمربی تاتنهام در رابطه با تساوی شاگردانش در برابر منچستر سیتی، گفت:
بازی سختی برای هر دو تیم بود. در نیمه اول آن‌ها صادقانه تیم برتر میدان بودند و شاید شایسته زدن گل هم بودند. از خوش‌شانسی ما بود که نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید، اما در نیمه دوم، بازی بیش‌تر متعادل بود. ما دو گل خوردیم و کار سخت شد، اما همیشه به خودمان باور داریم و این موضوع، بسیار با اهمیت است. این یک ویژگی بزرگ برای ما است. از ابتدا شما می‌توانستید متوجه شوید که آن‌ها درحال تلاش برای تغییر شرایط خود نسبت به دیدار با اورتون هستند. شاید هم ما خیلی راحت بازی می‌کردیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید بیش‌ از این جنگنده بازی کنند. در مجموع سیتی بازی بهتری را ارائه داد، اما گاهی اوقات، همه‌چیز ارائه بازی بهتر نیست، گاهی اوقات موضوع باور به خود است. زمانی که شما نمی‌توانید در بهترین وضعیت خود باشید، باید  به خودتان باور داشته باشید.
در بخش دیگری از صحبت‌ها، پوچتینو در مورد صحنه مشکوک به پنالتی بازی که در آن کایل واکر رحیم استرلینگ را هل داد، گفت:
برای من آن صحنه خطای پنالتی نبود. در انگلستان هستیم و شما می‌دانید که شرایط مشابهی برای ما هم به وجود آمد. جایی که سانه در صحنه گل اول، با دست توپ را از لوریس گذراند و گل زد. من فکر می‌کنم خطای هند روی داد، اما برای داور تصمیم‌گیری مشکل است. در فوتبال هل دادن‌های زیادی را شاهد هستیم که در انگلستان خطا گرفته نمی‌شوند. 
در نهایت، سرمربی آرژانتینی در مورد توبی آلدرویرلد که با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، افزود:
فکر نمی‌کنم مسئله جدی‌ای برای او پیش آمده باشد. چند روز دیگر بهتر می‌توانم نظر دهم، اما احساس نمی‌کنم مشکل بدی وجود داشته باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *