پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

منصوریان: به اندازه کافی مقابل نفت تنبیه شده ایم

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 498979
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در تهران به اندازه کافی مقابل صنعت نفت تنبیه شده ایم و برای تکرار اشتباهات دیگر زمانی را در اختیار نداریم.
منصوریان: به اندازه کافی مقابل نفت تنبیه شده ایم
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضامنصوریان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با ابراز تاسف، تاثر و تسلیت از بروز حادثه در ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت تنی چند از آتش نشانان شد، افزود: این انسان های فداکار را لایق نام جان فشان می دانم و این مصیبت را به همه آتش نشانان کشور تسلیت عرض می کنم.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم دو شهر فوتبالی را در ایران نام ببریم، نخستین شهر آبادان است و دومین شهر نیز بندرانزلی است زیرا فوتبال در خون این مردم جای گرفته و من این موضوع را همیشه گفته ام و باز هم می گویم.

وی با اشاره به نخستین حضورش در آبادان پس از سال ۸۶، تصریح کرد: من دفعه قبل به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم استقلال به آبادان آمدم و امروز نیز به عنوان سرمربی این تیم به این شهر سفر کرده ام،  فردا بازی بسیار سختی را در مقابل صنعت نفت در پیش داریم  زیرا در کنار هواداران خوب و فهیم آبادانی، تفکرات یک مربی بزرگ همچون فیروز کریمی وجود دارد و این مربی به فوتبال زیبا اعتقاد ویژه ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کریمی همواره تیم های با هوشی دارد و تلاش داریم با توجه به شرایط سختی که در بازی فردا داریم، پیروز از آبادان بارگردیم، هرچند که استادیوم تختی آبادان تنها ورزشگاهی در ایران است که در آن تنها یک تیم تشویق می شود و آن هم زرد طلایی است و هیچ رنگی نیز اجازه ورود به آن را ندارد.

منصوریان در خصوص شکست در دور رفت مقابل نفت آبادان و هفته گذشته مقابل دیگر تیم خوزستانی لیگ در ورزشگاه آزادی و احتمال وجود بار روانی بر این تیم، افزود: منکر اینکه فردا صنعت نفت در خانه بازی می کند و از حمایت هوادارانش بهره مند است، نیستیم، ما در بازی رفت یک بازی یک طرفه را تجربه کردیم و تنها در چند دقیقه نتیجه را واگذار کردیم و به بازی یک طرفه ما امتیازی نمی دهند، در تهران در بازی مقابل صنعت نفت ما برای یک لحظه احساس کردیم بازی تمام شده و همین موضوع نتیجه بازی را تغییر داد.

وی اظهار کرد: شانس خوب زمانی نصیب تیم می شود که ما زحمت زیادی بکشیم و اگر از این فرضیه بار روانی قرار بر رهایی باشد باید تلاش مضاعف کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی فردا سه بازیکن خود به نامهای، انصاری، مگویان و پادوانی را در اختیار نداریم، تیموریان و جباروف نیز شرایط بازی را نداشتند و این دو بازیکن از فردا کار فنی خود را در تهران آغاز خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *