کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری:

نمی‌خواهم به هر قیمتی در فدراسیون باشم

2 بهمن 1395 ساعت 11:00

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: هر کسی برای خودش شخصیت دارد و من هم دوست ندارم به هر قیمتی در فدراسیون حضور داشته باشم.


مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که در نشست هم‌اندیشی فدراسیون دوچرخه‌سواری به وی صورت گرفت، اظهار داشت: در این نشست فدراسیون از همه گروه‌ها و طیف‌ها چه مخالف و چه موافق دعوت کرده تا هم‌اندیشی صورت بگیرد تا برخی مخالفان حضور پیدا نکردند اما عوامل آنها آمده بودند. از صحبت‌های سیدرضایی به خاطر اینکه تست او 2 بار مثبت شده و از حضور در میادین بین‌المللی محروم شده بود، ناراحت شدم چون او در این شرایط حق اظهار نظر در مورد دوچرخه‌سواری را ندارد. 

وی ادامه داد: چرا باید به این آدم اجازه دهیم که در مورد سیاست فدراسیون صحبت کند. اگر عملکرد من بد بود که قمری اجازه نمی‌داد در فدراسیون باشم. چطور بعد از 25 سال مدال طلای بازی‌های آسیایی را گرفتیم. چطور دوچرخه‌سوار 19 ساله ما در جهان به مقام 23 می‌رسد که تا حالا سابقه نداشته است. 

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری با اشاره به اینکه یکسری افراد دنبال منافع خودشان هستند، گفت: برای ما فرقی ندارد که دوچرخه‌سوار از کدام شهر یا استان باشد. هر کسی که شایسته باشد جایش در تیم ملی است. آنها هم به همین خاطر ناراحت هستند. در مسابقات بین‌المللی که زیر نظر تیم‌های ملی بوده یک نفر هم تست دوپینگش مثبت اعلام نشده است. برخی دوچرخه‌سواران چرا در مسابقات مهم خودشان را درگیر نمی‌کنند چون حتما دلایلی وجود دارد. 

چایچی تاکید کرد: متاسفانه کسانی اظهار نظر می‌کنند که اصلا حق ندارند چون وضعیت‌شان با دوپینگی که کرده‌اند مشخص است. از فدراسیون ناراحت بودم که چرا جلوی چنین افرادی نمی‌ایستد. نباید اجازه دهد که کسانی که دوپینگی هستند و باندبازی و لابی‌گری می‌کنند برای این رشته تصمیم بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر سیدرضایی مادام‌العمر محروم شده چطور تیم پیشگامان را هدایت می‌کند، گفت: مشکل همین جاست. او قانونا حق ندارد در مسابقات حضور پیدا کند. من هم چون جلوی این افراد می‌ایستم بد می‌شوم. 

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد اینکه آیا با فدراسیون ادامه همکاری خواهد داد یا خیر، گفت: هر کسی برای خودش شخصیت دارد و من هم دوست ندارم به خاطر چنین افرادی زیر سؤال بروم و نمی‌خواهم به هر قیمتی در فدراسیون باشم. چندین بار به خاطر مسائل شخصی و همین موارد استعفا دادم اما موافقت نشده است. فقط این را می‌گویم که اگر کار نمی‌کردیم امثال دانشورها و رجب‌لوها وجود نداشتند. الان تیم ملی به سمت جوانگرایی رفته است و مطمئنا در آینده از نفرات جدید بیشتر خواهید شنید.


کد مطلب: 498873

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/498873/نمی-خواهم-قیمتی-فدراسیون-باشم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com