پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کی روش دوست دارد اخراجش کنند تا تمام پولش رابگیرد

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 498857
پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که کارلوس کی‌روش با بیانیه‌های اهانت آمیزش به جامعه ورزش ایران بی‌احترامی می‌کند.
 
 
به گزارش تسنیم، بیژن ذوالفقارنسب درباره بیانه اخیر کارلوس کی‌روش علیه برانکو ایوانکوویچ و خائن خطاب کردن سرمربی کراوات تیم پرسپولیس،‌ اظهار داشت: «هیچ‌کسی موافق جوی که کی‌روش در فوتبال ایران ایجاد کرده نیست. سرمربی تیم ملی مرز اعتدال و صبوری را از یاد برده و من تنها واژه‌ای که می‌توانم برای این اتفاقات استفاده کنم، کلمه "تشنج" است. کی‌روش با بیانیه اهانت آمیزش جو فوتبال ایران را متشنج کرده که این موضوع باعث تعجب همه فوتبالی‌ها شده است.»

 

وی ادامه داد: «برانکو هم در نخستین صحبت‌هایش درباره اردوی آماده‌سازی تیم ملی، کمی تند رفت و بهانه به دست کی‌روش داد. کی‌روش هم دست‌بردار نیست و پشت‌سرهم بیانیه می‌دهد که این موضوع باعث شده در رسانه‌های خارجی هم در مورد فوتبال ما جو منفی درست شود.»

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به احتمال پا در میانی فوتبالی‌ها و آشتی دادن کی‌روش و برانکو، خاطرنشان کرد:‌ «آشتی‌کنان مصلحت‌اندیشی، مدیریت 50 سال پیش است و در مدیریت امروز جایی ندارد. کی‌روش با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و باید تابع این فدراسیون باشد اما فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال در این میان مقصر اصلی همه این اتفاقات است، چون نتوانست سرمربی تیم ملی را کنترل کند. بار اولی که کی‌روش در اردوی دبی استعفا کرد، فدراسیون فوتبال باید قاطعانه مقابل او می‌ایستاد.»

 

«کی‌روش می‌خواهد اخراجش کنند تا تمام پولش را از فدراسیون فوتبال بگیرد»، ذوالفقارنسب با بیان این جمله، گفت: «با پولی که ما به کی‌روش پرداخت می‌کنیم، می‌توانیم یک مربی هم‌سطح با او را استخدام کنیم اما این آقا استعفا نمی‌کند و دوست دارد فدراسیون فوتبال اخراجش کند تا بتواند به تمام حق‌وحقوقش برسد. شاید او پیشنهاد بهتری دارد و با تیم‌های دیگری به توافق رسیده که دیگر نمی‌خواهد در ایران بماند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در وضعیت کنونی جدایی کی‌روش از تیم ملی درست است یا خیر، گفت: «جدایی کی‌روش هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فنی به ضرر هر 2 طرف و مخصوصا فوتبال ما است. تیم ملی ما در حال حاضر از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی برخوردار است که این شانس با حضور کی‌روش به بیش از 95 درصد می‌رسد اما کی‌روش باید رفتارش را درست کند، چون او با این کارهایش به جامعه ورزش ما بی‌احترامی می‌کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *