پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مخالفت روسیه از اعمال فشار بر برنامه موشکی ایران

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 498734
نباید از برجام در اشکال جدید استفاده شود گفت: روسیه مخالف اعمال هرگونه فشار بر برنامه‌ موشکی ایران و بخش تسلیحات نظامی ایران است.
مخالفت روسیه از اعمال فشار بر برنامه موشکی ایران
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز، یک دیپلمات روسی با تاکید بر اینکه، نباید از برجام در اشکال جدید استفاده شود گفت: روسیه مخالف اعمال هرگونه فشار بر برنامه‌ موشکی ایران و بخش تسلیحات نظامی ایران است.

به نقل از تاس، ولادیمیر سافرونکوف، معاون نماینده‌ دائمی روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه از شورای امنیت سازمان ملل می خواهد تا از توافق جامعه هسته‌ای ایران در شکل های جدید استفاده نکند.

این دیپلمات روسی از دبیرخانه‌ سازمان ملل خواست، تا بر اقدامات دلبخواهی که مغایر با بند 27 قطعنامه‌ 2231 تصویب شده در شورای امنیت است نظارت کند و از توافق جامعه هسته‌ای ایران حمایت کند.
وی افزود: ماهیت بی سابقه‌ ابعاد برجام به نحوی است که به طور واضح تعریف شده است.
دیپلمات روس تاکید کرد: هرگونه تلاشی برای جلوگیری از برداشته شدن تحریم های چند جانبه و بازگشت ایران به بازار اقتصاد جهانی اشتباه و ناپسندیده است.

جفری فلتمن، معاون امور سیاسی سازمان ملل پیش‌تر گفته بود که طی سال نخست اجرای برجام ، ایران هیچگونه اقدامی را مغایر با تعهدات خود انجام نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *