پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
علیرضا سلیمی عنوان کرد

توزیع کنسرو توهین به شعور مردم است

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 498604
انتظار می‌رود از هر اقدامی که شائبه ‌ای در انتخابات ایجاد می‌کند پرهیز شود. علاوه بر آن توزیع اقلام (اقلام غذایی و غیر غذایی) در آستانه انتخابات توسط هر دولتی که صورت بگیرد توهین به افکار عمومی و شعور مردم است.
توزیع کنسرو توهین به شعور مردم است
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع کنسرو و سبد کالای غذایی در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان در سه ماه باقی مانده به انتخابات، اظهار داشت: این اتفاقی بسیار عجیب و غریب است.

وی افزود: این‌ها (دولت یازدهمی‌ها) معتقد بودند دولت قبلی سیب‌زمینی و پیاز در ایام انتخابات توزیع می‌کرده اما اکنون در چند ماه مانده به انتخابات پخش کردن کنسرو در میان مردم به نظر می‌رسد کار دقیقی نیست؛ لذا باید هر چه سریعتر جلوی این اقدامات گرفته شود.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: انتظار می‌رود از هر اقدامی که شائبه ‌ای در انتخابات ایجاد می‌کند پرهیز شود. علاوه بر آن توزیع اقلام (اقلام غذایی و غیر غذایی) در آستانه انتخابات توسط هر دولتی که صورت بگیرد توهین به افکار عمومی و شعور مردم است.

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد: مردم را نباید دست‌کم گرفت؛ مردم بهتر از بسیاری مسئولان مطالب را تحلیل می‌کنند،‌ آن هم مردم باهوش و با فرهنگ ایران. پس نباید به مردم جسارت کرد. 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما از یک طرف حقوق شهروندی را امضا می‌کنیم و از حقوق مردم دم زده و شعار می‌دهیم و از طرفی دیگر با اینگونه رفتار (توزیع کنسروهای انتخاباتی) به هویت مردم توهین می‌کنیم؛‌ اینها با هم سازگاری ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *