جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۴ و ۲۵ بهمن؛

دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 498589
سفیدی با بیان اینکه این رویداد بزرگ‌ترین عرصه رقابتی و داوری صنعت تبلیغات ایران است، گفت: نتایج این جشنواره، مبین آگهی‌های تبلیغاتی اثربخش و خلاق خواهد بود
دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران
به گزارش جهان به نقل از مهر، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با اعلام این مطلب گفت: بخش اصلی این رویداد، بخش مسابقه است که طی آن آگهی‌های تبلیغاتی در ۹ رشته تبلیغات محیطی، تبلیغات حمایتی، تبلیغات مستقیم، فعالیت‌های روابط عمومی، تحقیقات آزمون‌های تبلیغات، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات چاپی، برندینگ، مورد بررسی، ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین در بخش ویژه، آگهی‌های تبلیغات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی موردبررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

رئیس جشنواره تبلیغات با اشاره به اهمیت بخش ویژه گفت: مدیریت مصرف، توسعه صادرات غیرنفتی، کاهش واردات و خرید کالای ایرانی، چهار موضوع مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند و ما در هر موضوع، چهار اثر برتر را معرفی و موردتقدیر قرار خواهیم داد.

سفیدی با بیان اینکه این رویداد بزرگ‌ترین عرصه رقابتی و داوری صنعت تبلیغات ایران است، گفت: نتایج این جشنواره، مبین آگهی‌های تبلیغاتی اثربخش و خلاق خواهد بود و تأکید جشنواره بر معیار علمی و حرفه‌ای بودن آگهی‌ها و ارزیابی بر اساس این نوع شاخص‌ها، در نهایت منجر به تولید آثار فاخر در تبلیغات کشور خواهد شد.

این جشنواره با حضور و مشارکت برندها، روابط عمومی‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نماینده سازمان جهانی تبلیغات در ایران و با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» برگزار خواهد شد.

رئیس جشنواره تبلیغات برترین‌های ایران با اشاره بر ابعاد علمی، آموزشی این رویداد یادآور شد: در روز ۲۴ بهمن‌ماه سال جاری، سه کارگاه آموزشی با عناوین تبلیغات خلاق، روش‌های پیش‌آزمون تبلیغات و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی برگزار خواهد شد. طراحان و گرافیست‌ها نیز می‌تواند به‌صورت انفرادی در این رویداد مشارکت کنند.

سفیدی در پایان با اعلام اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار و آگهی‌های تبلیغاتی به این رویداد، هفتم بهمن‌ماه است، از علاقه‌مندان خواست تا با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی www.iranadfestival.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *