جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

امیر جهانشاهی: ایران در امنیت کامل است

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۵۳
کد مطلب: 498557
معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش گفت: با آمادگی نیروهای مسلح، مرزهای ایران اسلامی در امنیت کامل است.
امیر جهانشاهی: ایران در امنیت کامل است
به گزارش مهر ، امیر سرتیپ علی جهانشاهی بابیان اینکه با آمادگی رزمی نیروهای مسلح مرزهای ایران اسلامی ایران در امنیت کامل هستند، ادامه داد: به لطف خداوند، نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج با فرماندهی رهبر معظم انقلاب در مرز کشور با پشتیبانی مردم در آمادگی کامل هستند و هرزمانی که احتیاج باشد با خونشان از آن دفاع می کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مسعود منفرد نیاکی وی اینکه وی یکی از الگوهای ما بود، افزود: ایشان در ابعاد مختلف ایمان، اخلاص، شجاعت، شهامت، ایثارگری، ازخودگذشتگی، تعهد، عشق به ولایت، عشق به اهل‌بیت، و تخصص و تجربه نظامی برای ما الگو بود.

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش با اشاره به ولایت‌پذیری شهید نیاکی گفت: ایشان در شرایط سخت روزهای اول جنگ که ارتش بعث عراق به کشور ما حمله کرد، از دلاور مردانی بود که از روزهای قبل از جنگ، با فرماندهی لشگر قهرمان خوزستان در برابر ارتش مسلح عراق که از سوی اکثر کشورهای جهان حمایت می‌شد ایستادگی کرد.

امیر سرتیپ جهانشاهی بابیان اینکه شهید منفرد نیاکی به‌عنوان یک دلاور بود افزود: در عملیات‌های بزرگی مانند طریق‌القدس، فتح المبین، بیت‌المقدس، والفجر حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *