سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فراز کمالوند:از نتیجه راضی ام و پنالتی هم درست بود

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 498510
تبریز - سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با پرسپولیس فرقی با دیگر بازی‌ها ندارد.
فراز کمالوند:از نتیجه راضی ام و پنالتی هم درست بود
به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی گسترش فولاد با ماشین سازی گفت: از نتیجه راضی ام و پنالتی هم درست بود و من پنالتی را دیدم.
وی سپس با بیان اینکه تیم ماشین سازی امروز خوب بود، ادامه داد: ما عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم، البته نباید منکر ارزش های فنی تیم ماشین سازی شد. ماشین سازی چون چیزی برای از دست دادن ندارد با جدیت و انتحاری بازی کرد.
کمالوند با بیان اینکه سعی می کنیم از بازیکنان در پست های مختلف استفاده کنیم، ادامه داد: امروز نفرات جلوی ما هر سه نفر تغییر کردند و من راضی هستم. بازی امروز واقعا سخت و نفسگیر بود.
سرمربی گسترش فولاد همچنین ادامه داد: بازیکنان تیمم باهوش بودند و فقط در ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم. قول داده بودم که هفته به هفته بهتر می شویم و این چنین نیز می شود و خدا را از بابت این سه امتیاز شکر می کنم.
وی با بیان اینکه امروز خرسندنیا استثنایی بازی کرد، افزود: وی در حالی که ۴ روز بود آمده بود ولی امروز مطابق خواسته های من کار کرد و من راضی هستم.
کمالوند سپس در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: به تهران می رویم تا در استادیوم آزادی بازی خوبی را با پرسپولیس انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *