جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کاظمی:در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 498509
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مشکلات زیادی در تیم داریم اما اگر در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
کاظمی:در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فرهاد کاظمی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر گسترش فولاد اظهار داشت: به اهدافی که در نیمه دوم داشتیم نزدیک شدیم اما پنالتی هم یکی از شانس‌های بازی است و ما با ضربه پنالتی که حریف زد بازی را واگذار کردیم. شرایط تیم ما بهتر از قبل شده است.
وی افزود: روی یک اشتباه ساده تاکتیکی گل اول را به حریف هدیه دادیم اما درباره گل دوم بحثی ندارم. من فکر می‌کردم فوتبال 11 نفره است ولی اینجا باید با خیلی‌ها جنگید و فقط بحث فنی نیست. باید آماده باشیم و تیمی مهیا کنیم که حداقل بتواند در دیدارها برنده شود.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در ادامه یادآور شد: چهار هفته است که به اینجا آمدم اما 3 هفته است که از داوری ضربه خوردیم. من با آنالیز داوری کاری ندارم اما از لحاظ فنی خوب بودیم. ما به زمان نیاز داریم. قول می‌‎دهم که تیم در لیگ برتر بماند و رتبه خوبی کسب کند.
کاظمی تاکید کرد: با کسانی که با داوری اعتراض کردند برخورد کردم. بچه‌ها باید بدانند که در صورت گرفتن اخطار بی‌مورد 50 میلیون تومان جریمه خواهد شد.حبیب و کاخا در این بازی کارت زرد بی‌مورد گرفتند و دیدار هفته بعد را از دست دادند. البته داور می‌توانست به آنان اخطار ندهد اما من کاری به این حواشی ندارم و باید تیمم را از نظر فنی بهتر کنم.
وی تصریح کرد: با چند بازی نمی‌توان بهتر شد. بعضی بازیکنان ما 3 هفته است که به جمع ما اضافه شدند. ما هفته‌ها است که نتوانستیم خوب تمرین کنیم. از هواداران ماشین‌سازی هم تشکر می‌کنم. آنان حق دارند که نگران باشند. هفته‌ها مثل آب در حال گذر است و پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود. بازیکنان فشار زیادی را متحمل می‌شوند. هواداران هم این‌ها را می‌بینند و عصبانی می‌شوند.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص از دست دادن موقعیت گل توسط بازیکنانش گفت: چند بازیکن ما می‌توانند در جلوی زمین بازی کنند اما ما باز هم یک مهاجم دیگر به خدمت خواهیم گرفت. مشکلات زیادی داریم اما اگر در لیگ نمانیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *