پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
با یکی، دو برد وضعیت‌مان در جدول تغییر می‌کند

فرکی: انتقاد از فشردگی بازی های لیگ

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 498504
سرمربی تیم فوتبال سایپا از فشردگی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
فرکی: انتقاد از فشردگی بازی های لیگ
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت:  به هر حال بازی با ذوب‌آهن حاصلش تساوی و تقسیم امتیازات بود. هفته پیش بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که شکست خوردیم و در ادامه مقابل ذوب‌آهن که سوم جدول است قرار گرفتیم،تیمی که 24 گل زده و بازیکنان با کیفیت دارد. این اولین بازی بود که ذوب‌آهن گل نزد و ما هم همین طور. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.
وی افزود: روز سختی را مقابل ذوب‌آهن سپری کردیم. در نیم‌فصل دوم 4،5 بازیکن اضافه کردیم. در واقع با بازیکنان جدیدمان به خاطر کمبود وقت و فشردگی بازی‌ها فرصت هماهنگی پیدا نمی‌کنند. بازی بعدمان مقابل سیاه‌جامگان است، بعد از 5 روز بازی داریم و میزبان هستیم. فشردگی بازی‌ها به ما اجازه نمی‌دهد که هماهنگ شویم. فولادشهر در مقایسه با زمین آزادی و یادگار و نقش جهان زمین خوبی ندارد ولی نسبت به قبل بهتر شده که در مجموع این زمین باید به طور اساسی زیرسازی شود که به عمر فوتبالی ما قد نمی‌دهد.
سرمربی سایپا در مورد نقل و انتقالات هم خاطرنشان کرد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم که به ما کمک کنند نتایج بهتری بگیریم اما از طرفی هم باید به بازیکنان‌مان حق بدهیم، همان طور که ما درک می‌کنیم شرایط‌مان به چه صورت است. اینها آمده‌اند که به سایپا کمک کنند و بدون استرس و به راحتی بتوانند کیفیت‌شان را ارائه دهند. ما با یکی‌دو تا برد می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول تغییر دهیم و من اعتقاد دارم که سایپا جایگاهش اینجا نیست.
فرکی با اشاره به تمرینات پیش فصل و نیم‌فصل که در آماده‌سازی تیم‌ها تاثیر دارد، گفت:  این سوال را باید در فوتبالی که در آن نیم‌فصل و زمان مناسب وجود دارد، پرسید. در فوتبال ما با برنامه‌ریزی موجود، تیم‌ها‌ خود را آماده‌ می‌کنند چون اینجا با فوتبال روز دنیا فرق می‌کند و به هر حال هنر مربیان است که هر 4،5 روز یک بار بازی برگزار کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *