شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قنبری: فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 498499
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بیش از ۷۰ درصد تیم ما تغییر کرده است، اما ما فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم.
قنبری: فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کریم قنبری پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی بود و باتوجه به اینکه دو هفته پیش با این تیم در جام حذفی بازی کرده بودیم، شناخت دو تیم از همه زیاد بود. می‌دانستیم که نفت آمده تا بازی را از سرعت بیندازد.
وی افزود: در نیمه نخست بیش از 8 مورد بود که تیم نفت بازی را متوقف کرد. البته ما روی یک ضد حمله و اشتباه بازیکنان جوان گل دریافت کردیم. نیمه دوم را بسیار خوب شروع کردیم و با فشار بیش از اندازه‌ای که به حریف آوردیم توانستیم دو گل بزنیم. بیش از 70 درصد تیم ما تغییر کرده است، اما ما فوتبال روز دنیا را ارائه می‌کنیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت عبدالله ویسی که راهی بیمارستان شد، گفت: ویسی به دلیل فشار زیادی بازی حالش بد شد، اما خوشبختانه پس از بازی تماس داشتیم و حال او بهتر بود. به هواداران سپاهان خسته نباشید می‌گویم، اما برخی به دنبال ایجاد حواشی در سکوها هستند. تیم ما جوان است و نیاز به حمایت این هواداران دارد.
وی درباره عملکرد داور در این دیدار خاطر نشان کرد: داور عملکرد خوبی داشت. داوران‌مان به دلیل این که جوان شده‌اند نیاز به زمان دارند، این که تیم‌ها و مربیان با تحت فشار گذاشتن داور کار خود را پیش ببرند، درست نیست. ما تا دقیقه 65 از حریف خود عقب بودیم ولی هیچ فشاری روی داور نیاوردیم. از دیگر تیم‌ها نیز درخواست دارم روی داوران فشار نیاورند و بگذارند آنها کار خود را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *