پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جیب مردم ملاک برجام

ملاک برجام جیب مردم است.
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 498461
امام جمعه آبادان با انتقاد از افرادی که ورود یک هواپیما را به کشور موفقیت برجام می‌دانند، گفت: ملاک برجام جیب مردم است.
جیب مردم ملاک برجام
به گزارش جهان به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور شامگاه سه شنبه در  مراسم افتتاح نخستین موزه از طرح موزه‌های صنعت نفت کشور با عنوان موزه بنزین خانه آبادان اظهار کرد: آثار برجام باید در مناطق محروم و حاشیه شهرها به‌ویژه آبادان شاهد باشیم که متاسفانه این‌گونه نیست.

وی گفت : انتقاد از برجام و یا برخی از سیاست‌ها دشمنی نیست بلکه ارائه نظر و بیان واقعیت جامعه است و همه باید در رابطه با برجام مطیع بیانات رهبری باشیم.
امام جمعه آبادان ادامه داد: اعلام ضرر‌دهی پالایشگاه آبادان از سوی مسؤولان نگران‌کننده است و این سوال را باید پرسید که چرا در امر بازسازی و نوسازی این پالایشگاه کوتاهی شده است.
وی افزود: پالایشگاه آبادان نماد توسعه ایران است و باید پیش از این برای سوددهی آن فکر اساسی می‌شد.
امام جمعه آبادان بازسازی سریع پالایشگاه آبادان را بعد از پایان جنگ تحمیلی را نشان از توانمندی داخلی در طراحی و بازسازی این پالایشگاه یاد کرد و ادامه داد: پول در کشور وجود دارد ولی کسی نیست این سرمایه‌ها را مدیریت کند.
وی تصریح کرد: همه باید از پالایشگاه آبادان منتفع شوند و در راستای اجرای فاز2 پالایشگاه از نیروهای بومی استفاده شود.
ابراهیمی‌پور بیان کرد: متاسفانه فضای سرمایه‌گذاری در آبادان مناسب نیست و چند وقت گذشته افرادی که قصد سرمایه‌گذاری بیش از سه میلیارد تومانی در شهر را داشتند این سرمایه‌گذاری را رها کردند.
امام جمعه آبادان با انتقاد از افرادی که ورود یک هواپیما را به کشور را یک موفقیت برجام می‌دانند گفت: ملاک برجام جیب مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *