جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حضور وریا غفوری در خط هافبک اشتباه بزرگی بود

نامجومطلق: استراتژی استقلال مناسب نبود

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 498413
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراتژی تیم استقلال، استراتژی خوبی نبود و در مقابل آبی‌پوشان خوزستانی بازی خوبی به نمایش نگذاشت.
نامجومطلق: استراتژی استقلال مناسب نبود
مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی‌اش اظهار داشت: متأسفانه بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم، اما نباید فراموش کرد که استقلال در این بازی امید ابراهیمی و جابر انصاری را در اختیار نداشت و این مسئله نیز در شکست این تیم تأثیرگذار بود. در کنار غیبت این دو بازیکن استراتژی تیم استقلال، استراتژی خوبی نبود و بازی خوبی را به نمایش نگذاشت.
وی ادامه داد: وقتی استقلال خوزستان چهار مهاجم سرعتی در ترکیب خود داشت، باید مربیان استقلال ارتباط خط هافبک و مهاجم این تیم را قطع می‌کردند. استقلال خوزستان در خط حمله بسیار خطرناک بود و فوتبال خود را به تیم استقلال دیکته می‌کرد.
پیشکسوت باشگاه همچنین استقلال تصریح کرد: استقلال تهران در مصاف با استقلال خوزستان به هیچ عنوان تیم منسجمی نبود و به خصوص در خط هافبک مشکلات عدیده‌ای را داشت. حضور وریا غفوری در خط هافبک اشتباه بزرگی بود، چرا که این بازیکن اصلاً بازدهی خوبی نداشت. غفوری نه در کار طراحی حملات و نه کمک به خط دفاعی، به هیچ عنوان موفق نبود.
نامجومطلق ادامه داد: مهاجمان استقلال خوزستان در برخی دقایق در مقابل مدافعان استقلال برتری عددی داشتند و همیشه فضای خوبی در اختیار آنها قرار می‌گرفت. استقلال در روزی که با پیروزی می‌توانست به صدر جدول نزدیک شود قافیه را بدجوری باخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در بازی با استقلال خوزستان هیچ‌گونه برتری از سوی استقلال شاهد نبودیم و این تیم حتی روی صحنه گل از روی یک کار غیرتاکتیکی به گل رسید. امیدوارم با جذب بازیکنان جدید شرایط تیم بهتر شود و روندی صعودی پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *