جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در آستانه ورود ترامپ به کاخ سفید

پرونده رسوایی جنسی ترامپ به دادگاه رفت

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 498402
یکی از شرکت کنندگان سابق برنامه تلویزیونی "کارآموز" (اپرنتیس) که دونالد ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرده بود شکایتی دایر بر "افترا" علیه او تسلیم دادگاه کرده است.
پرونده رسوایی جنسی ترامپ به دادگاه رفت
به گزارش بی بی سی سامر زرووس، که ادعا می کند رئیس جمهور منتخب آمریکا در سال ۲۰۰۷ خود را به او تحمیل کرده بود، می گوید ترامپ در مورد رفتارش با او به مردم آمریکا دروغ گفته است. در این دعوی که خانم زرووس آن را در یک کنفرانس خبری اعلام کرد ادعا شده که ترامپ "یک دروغگو و زن ستیز" است. خانم زرووس او را متهم به "تخریب وجهه و تحقیر" خود کرده است.
این خبر درست سه روز پیش از آنکه آقای ترامپ سوگند یاد کند منتشر می شود.
خانم زرووس در کنفرانس روز سه شنبه گفت: "از آنجا که ترامپ به درخواست من عمل نکرده و حرفش را پس نگرفته، چاره ای جز پیگرد قضایی برای دفاع از وجهه ام ندارم." او در کنار وکیل خود، گلوریا الرد، صحبت می کرد.
خانم زرووس یکی از چند زنی بود که در طول مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آقای ترامپ را به تعرض جنسی متهم کردند. او که ۴۱ سال دارد گفت آقای ترامپ در جریان ملاقاتی برای بحث درباره فرصت های شغلی در هتلی در بورلی هیلز لس آنجلس به او تعرض کرد.
رئیس جمهور منتخب آمریکا در طول مبارزات این اتهامات را "کذب و مضحک" خواند و قول داد از کسانی که این ادعاها را طرح کرده اند شکایت کند. اما او تاکنون از هیچ کدام از این زنان شکایت نکرده است.
خانم زرووس در دعوی خود می گوید که دونالد ترامپ با متهم کردن او و سایر زنان به جعل ادعاهای تعرض جنسی به او تهمت زده است. او اواخر سال گذشته از رئیس جمهور منتخب آمریکا خواست حرف هایش را پس بگیرد اما این درخواست رد شد. خانم الرد گفت که ترامپ مکررا این زنان را در ملا عام "دروغگو" خطاب کرد و باعث تشویش و اضطراب آنها شد.
خانم زرووس باز هم تاکید کرد که اگر ترامپ اظهاراتش را پس بگیرد و به رفتار با او اذعان کند شکایت را پس خواهد گرفت. در ماه اکتبر ویدئویی منتشر شد که ترامپ در آن با کلمات رکیک درباره تعرض به زنان صحبت می کند. در پی انتشار آن ویدئو بود که چندین زن از جمله خانم زرووس از برخوردهای جنسی ترامپ با خود گفتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *