سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
سردرگمی در پرونده شهریار؛

دایی فردا هم محروم است

سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 498370
جلسه کمیته استیناف در خصوص محرومیت علی دایی برگزار نشد.
دایی فردا هم محروم است
   
 
به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دوشنبه هفته گذشته وکلای علی دایی اعتراض خود به رای کمیته انضباطی مبنی بر دو جلسه محرومیت و ده میلیون تومان جریمه نقدی را تقدیم کمیته انضباطی کرده و مهدی تاج هم به عنوان رییس فدراسیون دستور اعاده دادرسی (تجدیدنظرخواهی ویژه) را داده و حسن زاده هم ذیل درخواست آنها این موضوع را تایید کرده بود،امروز رسیدگی به این پرونده صورت نگرفت.
کمیته استیناف باستناد اینکه دو جلسه محرومیت قطعی است و تجدیدنظرخواهی ویژه را باید همانگونه که حسن زاده نوشته ،کمیته انضباطی باید به آن رسیدگی کند خود را صالح به رسیدگی ندانست و اعلام نمود تا مادامی که کمیته انضباطی رای نداده ارسال پرونده به استیناف موضوعیت ندارد.
این در حالی است که کمیته انضباطی طی روزهای گذشته به وکلای دایی اعلام کرده بود روز سه شنبه پرونده به کمیته استیناف خواهد رفت و ما آرای خود را صادر کرده ایم!
همین ناهماهنگی و عدم اعلام نظر کمیته انضباطی باعث شد وکلای دایی دست خالی فدراسیون را ترک کرده و سرمربی نفت فردا هم محروم باشد.
اعتراض وکلای علی دایی به این رای مبنی بر آن بود که ناظر هیچ گزارشی مبنی بر حمله و توهین دایی به داور ارائه نداده و صرفا به عدم ترک نیمکت پس از اخراج توسط داور پرداخته که مشمول ماده ٦٥ آیین نامه انضباطی است اما کمیته انضباطی ماده ٦٦ که حمله ور شدن و توهین و کتک کاری با داور است را اعمال نموده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *