جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

منچسترسیتی با ۱۰۰ میلیون پوند به دنبال مسی

سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 498277
باشگاه انگلیسی منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهادی قابل توجه فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا را به خدمت بگیرد.
منچسترسیتی با ۱۰۰ میلیون پوند به دنبال مسی
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا این فصل با وجود شروع خوبی که با منچسترسیتی داشت، این روزها تیمش اوضاع خوبی ندارد، به طوری که تیمش در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر مغلوب اورتون شد. این شکست رکوردی ناخواسته را در کارنامه پپ به ثبت رساند و آن سنگین‌ترین شکست لیگی این مربی در تمام طول دوران مربیگری‌اش در تیم‌های بارسلونا، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی بود.
رسانه‌های انگلیسی معتقدند که گواردیولا نیاز به بازیکنی همچون لیونل مسی دارد که بتواند در موارد لازم گره از مشکل این مربی اسپانیایی باز کند. در حالی که مسی 18 ماه از قرارداد کنونی‌اش با بارسا باقی مانده و به نظر می‌رسد قرارداد وی نیز به زودی تمدید شود، نشریه «سان» انگلیس خبر داد باشگاه منچسترسیتی آماده پرداخت 100 میلیون پوند به این مهاجم آرژانتینی است و به نوعی آماده شکستن رکورد نقل و انتقالات تاریخ است.
رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در حال حاضر متعلق به باشگاه منچستریونایتد است که در تابستان اخیر پل پوگبا را در ازای 89 میلیون پوند از یوونتوس به خدمت گرفت.
منچسترسیتی در حال حاضر با 42 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با چلسی صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *