پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تاج: با کی‌روش جلسه می‌گذاریم/ 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان هم برای ما مهم هستند

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 498214
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌قدر که تیم ملی برای ما مهم است 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم برای فدراسیون فوتبال جایگاه مهمی دارند.
تاج: با کی‌روش جلسه می‌گذاریم/ 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان هم برای ما مهم هستند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج که امروز (دوشنبه) برای بازدید از آخرین شرایط میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی به بوشهر سفر کرده، در این باره اظهار داشت: هدف از سفر به بوشهر، بررسی شرایط برگزاری تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی است. کشور ما در حوزه فوتبال ساحلی، جایگاه مهمی در جهان دارد که در این راستا برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شده است.

وی ادامه داد: تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی در بوشهر برگزار می‌کنیم. در نیمه دوم بهمن‌ سال جاری، تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی با شرکت تیم‌هایی از ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می‌شود. در رنکینگ جهانی، جزو 5 تیم کشور جهان معرفی شده‌ایم اما جزو دو تیم برتر جهان هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اردوهای تیم ملی فوتبال بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده اجرا می‌شود. در برگزاری اردوهای تیم ملی نباید برنامه‌های نگران‌کننده‌ای ایجاد شود چون این برنامه‌ها در سطح ملی طراحی شده است.

تاج خاطرنشان کرد: برای حل اختلافات میان کی‌روش و فدراسیون فوتبال، نشست تخصصی برگزار می‌شود. قرار بود امروز نشستی با حضور کی‌روش در فدراسیون فوتبال برگزار شود که به سبب سفر به بوشهر، این نشست فردا برگزار می‌شود. نظرات کی‌روش در زمینه حل اختلافات ارائه شده است.

وی در پایان گفت: همان‌قدر که تیم ملی برای ما مهم است 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم برای فدراسیون فوتبال جایگاه مهمی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *