جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش تند ترامپ به یک نماینده کنگره آمریکا

يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 498063
اظهارات نمایندگان کنگره آمریکا مبنی بر عدم مشروعیت پیروزی ترامپ در انتخابات به دلیل دخالت روسیه، حمله لفظی رئیس جمهور منتخب را در پی داشت.
واکنش تند ترامپ به یک نماینده کنگره آمریکا
به گزارش مهر، پس از اینکه  «جان لوییس» (John Lewis) از نمایندگان کنگره آمریکا در مصاحبه روز گذشته خود، «دونالد ترامپ» را به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر در این کشور نامشروع خواند، رئیس جمهور منتخب نیز با حمله لفظی شدیدی به وی واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در توئیتر خود در این باره اعلام کرد: «جان لوییس» نماینده کنگره باید زمان بیشتری را به حل کردن مشکلات حوزه انتخابیه‌ اش که در وضعیت بسیار وحشتناکی است و در حال سقوط می باشد؛ صرف کند نه اینکه به اشتباه درباره نتایج انتخابات گله و شکایت کند.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در ادامه این واکنش توئیتری خود اضافه کرد: همَش حرف، حرف و حرف. بدون هرگونه عمل و نتیجه.

لازم به ذکر است، «جان لوییس» روز گذشته به شبکه تلویزیونی «اِن بی سی» گفته بود که چون ترامپ با کمک روسها به ریاست جمهوری رسیده است، وی را رئیس جمهور مشروعی نمی بیند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *