شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

روایت وزیر بهداشت از آخرین ناهار آیت‌الله هاشمی

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 498003
سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: باورها و مسلک معتدل آیت‌الله هاشمی همیشه چراغ راه‌مان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطلبی را با عنوان "آخرین ناهار آیت الله " منتشر کرد.
 
وی نوشت:
"آخرین نهار آیت‌الله؛ قلب یار دیرین امام، رهبری و انقلاب از تپش ایستاد. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در 82 سالگی دار فانی را وداع گفت و انقلاب اسلامی رکنی رکین را از دست داد. در غروبی سرد و دلگیر، بزرگ‌مردی از میان ‌ما رفت که عمر خویش را صرف سامان و اصلاح مسائل کشور و انقلاب کرد. روز یکشنبه نهار را دو نفری در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام صرف کردیم. بسیار سرحال و امیدوار به آینده بودند و نزدیک به یک ساعت صحبت کردیم. ایشان از مسائل سیاسی روز و آرزوهای بلندش برای کشور و انقلاب گفت که بیانش فرصتی دیگر را می‌طلبد. هنوز باور نمی‌کنم که این آخرین نهار آیت‌الله بوده باشد و حالا من مانده‌ام و بهتی به بلندای تمام خاطرات 38 سال گذشته. او به آرامی رفت و به پیر و مرادش خمینی بزرگ و یاران شهیدش مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی و... پیوست. چه نیکو رفتنی و چه مصیبتی برای یاران. هر چند از این پس جای آیت‌الله در میان ما خالی است اما باورها و مسلک معتدل و برگرفته از قرآن و عقلانیت او همیشه چراغ راه‌مان خواهد بود."
 
روایت وزیر بهداشت از آخرین ناهار آیت‌الله هاشمی+اینستاپست
مرجع : اینستاپست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *