چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
شریعت نژاد:

قیمت شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 497995
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرانی و ارزانی شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود،گفت: در شرایط آلودگی هوا دولت باید با تدابیر کارشناسی شده شیر را دراختیار تمام اقشار قرار دهد.
قیمت شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود
شمس الله شریعت نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید و نرخ لبنیات،گفت:نیاز ما به لبنیات درکشور  برطبق میزان تقاضا رو به افزایش است،اما متاسفانه در این راستا دامداری ها و صنایع لبنی به تناسب نیاز رشد نکرده اند.
مصرف شیر در شرایط آلودگی شدید هوا امری ضروری و حیاتی است
نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:مصرف شیر در راستای مقابله با آلودگی هوا امری ضروری و حیاتی است،بنابراین دستگاههای مسئول  برای صیانت از سلامتی باید این موضوع  را در اولویت کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد:ریشه گرانی لبنیات را می توان در حضور دلالان جستجو کرد،بنابراین دولت باید در راستای حذف دلالان در این عرصه  وارد عمل شود و این درحالی  است که تامین شیر برای دانش آموزان دبستانی نیز برای افزایش سلامت جامعه باید در اولویت قرار بگیرد.
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرانی و ارزانی شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود،یادآورشد:در شرایط آلودگی هوا دولت باید با تدابیر کارشناسی شده شیر را در اختیار تمام مردم قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *