کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شریعت نژاد:

قیمت شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود

20 دی 1395 ساعت 10:53

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرانی و ارزانی شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود،گفت: در شرایط آلودگی هوا دولت باید با تدابیر کارشناسی شده شیر را دراختیار تمام اقشار قرار دهد.


شمس الله شریعت نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید و نرخ لبنیات،گفت:نیاز ما به لبنیات درکشور  برطبق میزان تقاضا رو به افزایش است،اما متاسفانه در این راستا دامداری ها و صنایع لبنی به تناسب نیاز رشد نکرده اند.
مصرف شیر در شرایط آلودگی شدید هوا امری ضروری و حیاتی است
نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:مصرف شیر در راستای مقابله با آلودگی هوا امری ضروری و حیاتی است،بنابراین دستگاههای مسئول  برای صیانت از سلامتی باید این موضوع  را در اولویت کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد:ریشه گرانی لبنیات را می توان در حضور دلالان جستجو کرد،بنابراین دولت باید در راستای حذف دلالان در این عرصه  وارد عمل شود و این درحالی  است که تامین شیر برای دانش آموزان دبستانی نیز برای افزایش سلامت جامعه باید در اولویت قرار بگیرد.
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرانی و ارزانی شیر نباید منجر به کاهش سرانه مصرف شود،یادآورشد:در شرایط آلودگی هوا دولت باید با تدابیر کارشناسی شده شیر را در اختیار تمام مردم قرار دهد.


کد مطلب: 497995

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/497995/قیمت-شیر-نباید-منجر-کاهش-سرانه-مصرف-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com