جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بولتون: هدف قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل، ضربه زدن به ترامپ بود

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 497928
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل قطعنامه اخیر شورای امنیت در محکوم کردن شهرکسازی‌های صهیونیستی را ضربه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا خواند و از ترامپ خواست تا حامیان این قطعنامه را مجازات کند.
بولتون: هدف قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل، ضربه زدن به ترامپ بود
 
به گزارش فارس، «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی «با هدف ضربه زدن به دونالد ترامپ» تصویب شد.
بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بولتون این قطعنامه شورای امنیت را نوعی انتقام خواند که به منظور به دام انداختن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ارائه شده است.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد تأکید کرد: «من صرفا بر این باورم که این اقدام بسیار ایده بدی بود... به شدت تلافی جویانه چرا که همه می‌دانند دونالد ترامپ دیدگاه سیاسی متفاوتی دارد و می‌خواهند از این طریق به وی ضربه بزنند».
وی در ادامه گفت:‌«من بر این باورم آنچه اسرائیل با همکاری دولت آینده دونالد ترامپ باید انجام دهند این است که به هر کسی فرصتی مجدد داده می‌شود، قطعنامه را می‌توان لغو کرد و به جای آن متنی را تصویب کرد که قابل قبول باشد.»
بولتون همچنین از ترامپ خواسته است تا حامیان قطعنامه شورای امنت علیه اسرائیل را مجازات کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *