کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با جهان نیوز:

حدود یک ماه است با ملک زاده مکاتبه داریم/ بررسی شکایات زمان بر است

3 آذر 1399 ساعت 14:52

کمیسیون به آقای ملک زاده فرصت داده که تا توضیحاتشان را مکتوب و اگر لازم باشد بصورت شفاهی ارائه دهند و پس از بررسی های انجام شده در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با جهان نیوز درباره نتیجه بررسی شکایت از آقای ملک‌زاده، معاون پژوهشی مستعفی وزارت بهداشت اظهار داشت: بررسی این شکایات زمان بر است، از حدود یک ماه پیش و قبل از استعفای ایشان، کمیسیون اصل 90 با آقای ملک‌زاده مکاتباتی داشته و در خصوص شکایات مطروحه از ایشان توضیح خواسته است. کمیسیون به آقای ملک‌زاده فرصت داده که تا توضیحاتشان را مکتوب و اگر لازم باشد بصورت شفاهی ارائه دهند و پس از بررسی‌های انجام شده در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده آقای ملک زاده به قوه قضائیه نیز ارسال خواهد شد، گفت: چه بسا توضیحات ارائه شده قانع کننده باشد و از ایشان رفع اتهام شود. به هر حال یکسری شکایات به کمیسیون اصل نود رسیده و بر حسب وظیفه کمیسیون باید این مسائل مطرح و بررسی شود و طبیعتا پس از جمع بندی نتیجه اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود دو روز پیش پژمان‌فر در یادداشتی توئیتری نوشت: «به کمیسیون اصل ۹۰ بیش از ۴۰ شکایت از شخص آقای ملک‌زاده، معاون پژوهشی مستعفی وزارت بهداشت در ماه‌های گذشته واصل‌ شده است. طبق قوانین کمیسیون اصل ۹۰ با استعفا افراد، پیگیری شکایات متوقف نمی‌شود و فرد باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.»

بیشتر بخوانید:
ملک زاده کیست؟/ چه اطلاعاتی به بیگانگان داده است؟
نمکی: تراوشات غیرعالمانه مثل ایمنی جمعی تکرار نشود
ملک‌زاده «سووداک» را بدون مطالعات حیوانی وارد سیکل دارویی کرد


کد مطلب: 746082

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/746082/حدود-یک-ماه-ملک-زاده-مکاتبه-داریم-بررسی-شکایات-زمان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com