پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۱۳۹
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با «جهان»:

احمدی نژاد دیگر جایگاهی در جمهوری اسلامی نخواهد داشت / جریان فتنه فرصتی پیدا کرده تا عقده های خود را خالی کند/ چرا قوه قضاییه با مشایی، حسین فریدون و برادر جهانگیری برخورد نمی کند؟

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 574479
دهقان گفت: احمدی نژاد فکر می کند چون نقاط ضعفی در قوه قضاییه وجود دارد می تواند سوار این موج بشود و برای خودش محبویتی درست بکند و یا این که اطرافیانی که در چنگال عدالت هستند فراری دهد.
احمدی نژاد دیگر جایگاهی در جمهوری اسلامی نخواهد داشت / جریان فتنه فرصتی پیدا کرده تا عقده های خود را خالی کند/ چرا قوه قضاییه با مشایی، حسین فریدون و برادر جهانگیری برخورد نمی کند؟
گروه سیاست جهان نيوز: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی نژاد و جریان منحرف اطرافش زمانی که در قدرت بودند مرتکب تخلفات و جرائمی  شدند. آقای احمدی نژاد تخلفات پر حجمی در زمان ریاست جمهوری انجام داده است و دست برخی از افراد فاسد را باز گذاشت تا اموال مردم را به غارت ببرند.

محمد دهقان در گفت وگو با جهان نيوز خاطر نشان کرد: تخلفات احمدی نژاد و مفاسد اقتصادی شکل گرفته در جریان انحرافی که درگذشته شاهد آن بودیم با ادعاها و شعارهای امروز وی سازگار نیست.

 احمدی نژاد باید پاسخ شخصی مثل محمدرضا رحیمی را یک آدم متخلف بوده و به خاطر تخلفات مالی و فساد اقتصادی در زندان به سر می برد، بدهد.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احمدی نژاد باید درباره تخلفات خودش، بابک زنجانی و امیرمنصور آریا، سعید مرتضوی، بقایی، مشایی و برخی دیگر ازاطرافیانش به ملت ایران و به تاریخ این کشور پاسخ دهد. دهقان گفت: برخی مجرمان اقتصادی به راحتی به مسوولان عالی دولت دسترسی داشتند و با کمک مقامات دولتی مرتکب تخلفات زیادی شدندو اگر قوه قضائیه به درستی به وظیفه اش عمل می کرد وجرائم وتخلفات جریان انحرافی را افشا می کرد امروز احمدی نژاد با پررویی وبه دروغ دوباره  شعارحق طلبی سر نمی داد.

دهقان تصریح کرد: پرونده سیاهی از تخلفات و مفاسد اقتصادی برای احمدی نژاد و اطرافیانش وجود دارد؛ احمدی نژاد با شعارهای زیبای خود، خودش را به مردم تحمیل کرد برخی از افراد جامعه را به خودش امیدوار کرد اما دقیقا 180 درجه خلاف شعارهای خودش عمل کرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی به جریان انحرافی و حلقه اصلی اطراف احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی به برخی انحرافات فکری دچار بودند و هم دچار یک سری مفاسد اقتصادی شدند طبیعی است انتقادهایی که احمدی نژاد امروز به قوه قضاییه می دهد صد برابر آن انتقادها زیبنده خودش و اطرافیان نزدیک خودش است.

دهقان با بیان این که دیگر به احمدی نژاد نمی آید که شعارعدالت بدهد، اظهار داشت: دیگر آن زمان گذشت که  با شعارهای مبارزه با فساد بیاید و بخواهد به زعم باطل خودش را بر جامعه مسلط کند. او ادامه داد؛ امروز دیگر پرونده احمدی نژاد برای همه ملت روشن است هرچند افراد معدودی هستند که همچنان نمی خواهند حقیقت را بفهمند.

دهقان در پایان این بخش ازمطالب گفت؛ البته انتقاد واعتراض ما به جریان انحرافی به معنای نادیده گرفتن زحمات انسانها و مدیران شریفی که در آن ۸سال به کشور خدمت کردند نیست. ایشان گفت بسیاری از مدیران عالی و بویژه مدیران میانی که در دولت نهم ودهم حضور داشتند به مراتب از مدیران دولت یازدهم و دوازدهم سالم تر و کارآمدتر و خدمتگزارتر و مردمی تر بودند که متاسفانه رفتارهای قبیح احمدی نژاد و برخی مفاسد جریان انحرافی موجب شده است جریان فتنه از این وضع به صورت ناجوانمردانه سوءاستفاده کرده و همه مدیران آن دولت را ضایع کنند.

وی با اشاره به این که قوه قضاییه هم دارای نکات مثبت ومنفی است، خاطرنشان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی، برخورد با پرونده رحیمی، تشکیل پرونده برای بقایی، برخورد با مهدی هاشمی و مجازات وی، برخورد با بابک زنجانی و اطرافیان وی، برخورد با امیر منصور آریا که بخش مهمی از این ها در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاده است از نکات مثبت قوه قضاییه است.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایی هم قوه قضاییه دارای ایراداتی است، تاکید کرد: اما ایرادات ما به قوه قضائیه از جنس ایرادات احمدی نژاد نیست.

احمدی نژاد عصبانی است که چرا با اطرافیانش و با یاران نزدیک جریان انحرافی برخورد می کنند،درصورتی که اتفاقا این کار قوه  قضاییه را باید تمجید کرد.

دهقان به اشاره به نکات منفی قوه قضاییه تصریح کرد: اگر قوه قضائیه دچار ملاحظه کاری نمی شد و همان زمان به خواسته تعدادی از نماینگان عدالت خواه عمل می کرد و باتخلفات احمدی نژاد و جریان منحرف اطرافش در زمان ریاست جمهوری برخورد می شد امروز آنها طلبکار نمی شدند. ایشان افزود مردم به قوه قضائیه انتقاد دارند که چرا با بقایی، مشایی، حسین فریدون و برادر معاون اول رییس جمهوری و سایر متهمان مفاسد اقتصادی برخورد قاطع صورت نمی گیرد. درست است که برادر اسحاق جهانگیری دستگیر شده است چرا  اطلاع رسانی نمی کنند و مردم را در جریان مفاسد برادر جهانگیری قرار نمی دهند.

وی با بیان این که برخوردقوه با مفاسد با کندی وملاحظه کاری صورت می گیرد و این قوه با کوتاهی های خود موجب شده است افراد فاسدی که باید به خاطر جرایمشان در گوشه زندان باشند پرچم عدالت را از دست قوه قضائیه بربایند و برای فریب کاری به دروغ آن را برافرازند. وی گفت :اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و حتی برخورد با قضات ناصالح در این چند سال اخیر نسبت به گذشته خیلی بهتر بوده است ولی آن چیزی که انتظار هست بسیار بیشتر از این چیزی است که الان انجام می شود. ما ایراداتی به قوه داریم ولی این ایرادات 180 درجه با ایراداتی که احمدی نژاد به قوه  قضاییه دارد متفاوت است.

دهقان یکی از نکات منفی برخی مسئولان دستگاه قضایی را حضور کم رنگ برخی از مسوولان عالی رتبه قوه قضاییه در بین مردم و دورشدن از مردم دانست و گفت؛ در همین راستا حضور و سخنرانی محسنی اژه ای در بین دانشجویان و نشست رییس قوه قضاییه با دانشجویان را نقاط مثبت قوه قضاییه می دانیم وامیدواریم مسئولان قوه قضائیه راهی برای ارتباط بیشتر با مردم ونهادینه کردن خوی مردمی وتکریم ارباب رجوع وافزایش سرمایه های اجتماعی بیابد واین مسئله را جدی بگیرد.

وی اظهار داشت: احمدی نژاد و جریان انحرافی اطراف وی در برابر نقاط منفی قوه قضاییه هیچ موقع ایراد نداشتند اتفاقا اینها درمقابل نکات مثبت و ارزشمند قوه قضاییه  اعتراض می کنند و مردم می فهمند که اعتراض جریان انحرافی به قوه قضائیه به خاطر یک بحث شخصی است و چون دست قوه قضاییه به گریبان بقایی رسیده است فریاد جریان  احمدی نژاد در آمده است.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا احمدی نژاد قبلا این حرف ها را نمی زد چون با دستگاه قضایی به بقایی و رحمیی کاری نداشت زمانی به سمت قوه قضاییه رفت که این قوه گلوی رحیمی را گرفت و از آن زمان قوه  قضاییه در چشم احمدی نژاد بد شده است.

دهقان تصریح کرد: احمدی نژاد تمام شعارها و فیلم هایی که منتشر می کند دارد فیلم بازی می کند و صادقانه نیست ما صداقتی در احمدی نژاد نمی بینیم و مردم احمدی نژاد را قبول ندارند و جایگاهی در بین مردم ندارد.

وی ادامه داد: همچنین احمدی نژاد فکر می کند چون نقاط ضعفی در قوه قضاییه وجود دارد می تواند سوار این موج بشود و برای خودش محبویتی درست بکند و یا این که اطرافیانی که در چنگال عدالت هستند فراری دهد.

دهقان درخصوص تحرکات جریان فتنه نیز گفت: برخی فتنه گران در این روزهااز  فرصت سوء استفاده کرده و می گویند که ما قبلا پیش بینی کرده بودیم که احمدی نژاد مشکل دارد چرا  آن زمان حرف ما را گوش ندادید و مردم به ما رای ندادند؛ جریان فتنه سال 88 در این روزها می خواهند کینه وعقده ای که بابت پشت کردن مردم به آنها ازمردم ونظام  به دل گرفته اند را به بهانه رفتارهای قبیح احمدی نژاد خالی کنند.

وی اظهار داشت: جریان فتنه اکنون فرصتی پیدا کرده تا عقده های خود را خالی کند که چرا مردم به ما رای ندادند خب مردم رای ندادند. اما این موضوع انتخابات با موضوع فتنه گری فرق می کند آنچه موجب ضربه به امنیت مردم واقتصاد کشور شد ودشمنان ما را امید وار کرد شورش های خیابانی  وبه زعم باطل آنها واربابانشان تلاش برای سرنگونی نظام با هدایت سران فتنه بود.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصحاب فتنه سال 88 می خواهند عقده های خود را علیه نظام به بهانه احمدی نژاد تخلیه کنند  این ها می خواهند بگویند که چرا نظام در سال 88 با ما برخورد کرد.

دهقان  تصریح کرد: انتخابات سال 88 با فتنه سال 88 متفاوت است در انتخابات سال 88 مردم بین احمدی نژاد و موسوی بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردند. موسوی را بدتر می دانستند اما فتنه سال 88 ربطی به انتخابات ندارد در سال 88 فتنه گران وقتی علیه اصل نظام آشوب کردند و خواسته های آمریکا و اسراییل را در کشور خواستند تحقق ببخشند و می خواستند کودتای ننگینی را علیه نظام انجام دهند طبیعی  بود که  باید با فتنه گران برخورد می شد.

وی ادامه داد: نظام نجابت کرد که این ها را اعدام نکرد و با رحمت اسلامی با این فتنه گران رفتار شد.
دهقان افزود: مردم هم از فتنه گران سال 88 بیزارند و هم از احمدی نژاد که برای فراری دادن مفسدان اقتصادی از چنگال عدالت بحران سازی می کند بیزارند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گران سال۸۸ و حامیان  خارجی آنها نباید به غلط فکر کنند حالا که احمدی نژاد یک رسوایی جدیدی درست کرده است مردم به سمت فتنه گران روی می آورند. آنها باید بفهمند مردم علی رغم انتقاداتی که به حق نسبت به مسئولان در قوای سه گانه دارند با این حال نظام، رهبری و ساختار نظام را قبول دارند.

دهقان افزود: این طور نیست که مردم اگر تنفری به احمدی نژاد دارند روی خوشی به فتنه گران نشان دهند فتنه گران هیچ جایگاهی در بین مردم از سال 88 به بعد نداشته و نخواهند داشت هر چند احمدی نژاد با رفتارهای قبیحی که مرتکب می شود تا برای خودش موقعیتی دست و پا کند ولی نه احمدی نژاد جایگاهی دربین مردم  پیدا خواهد کرد و نه فتنه گران. 

وی اظهار داشت: احمدی نژاد و فتنه گران به زباله دان تاریخ پیوسته اند و جایگاهی در بین مردم و نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی محکم گفتی فلانی جایگاه ندارد. چه خبره داداش کمی یواش...
Iran, Islamic Republic of
خودت وامثال قریب به اتفاق شما نمایندگان ،مگر جایگاهی در میان مردم دارند؟
سرباز
Iran, Islamic Republic of
ببخشید که از زیر کامنت شما برای جواب اقای دهقان استفاده کردم / اشتباه داشت اما از توده مردم بود وهست . چون از قشر رعیت بود و شاخ وکوپال ارباب ها و خان ها را شکست هنوز اسمش سوز دارد . معلمی انقلابی وساده زیست است . ولی مورد هجوم هر دو جناح !!! اگر بمیرد از قبرش بیشتر می ترسند زیرا فقرای گرسنه , رعیت فقیر, له شده های شکاف طبقاتی بر مزارش جمع می شوند. اگر عددی نیست ? پس چرا در همه جا یکطرفه نقدش می کنید تا از یاد نرود ! تعدادتان زیاد است وهمه هم صاحب قدرت و منصب ! وبقول معروف انبوه تخلف برای کوبیدن جایگاه اش اگردارید .شما یکطرف و او به تنهایی یکطرف فقط یک مناظره زنده بگذارید مردم گوش می کنند وبه حسابش می رسند .
نادر
بدبختی شما اینه که 5ساله مملکت رو افتضاح طلبان چپاول میکنند .کسی ازشما حق یدونه مطلب برعلیه اونا رو ندارید .الان مشکل مملکت نه برجمه ،نه اقتصادی ،نه تورمه،نه هوای آلوده ست، بلکه مشکل مملکت احمدی نژاده اگرجراتشو دارین شماهم باپول بیت المال برای مردم یدونه آپارتمان بسازید. فقط حرف و اراجیف
Iran, Islamic Republic of
شما از ذهن ها و قلبها ک نمیتونین کسی رو بیرون کنین... خب اگه منم ۷۰ درصد میخواست بیاد رو دستمزدم و حقوق نجومیم نجومی تر بشه واسه تخریب محمود سینه چاک میدادم...

خوشم میاد دولت تو بودجه سال بعد خوب تونسته نقطه ضعف برخی نهادهارو پیدا کنه و با پول...😂
Iran, Islamic Republic of
اقای دهقان قوه قضاییه به همه تخلفات واشخاص بالسویه وعادلانه رسیدگی کندهمه راضی انداماخودت هم میدانی امروزروزتسویه حساب اصلاح طلبان بااحمدی نژاداست ازکی تاحالابزرابجای میش محاکمه میکنندیه جوانصاف داشته باش چرااحمدی نژادبایدتاوان رحیمی ومشایی رابده
موسوی
Iran, Islamic Republic of
اگه فردا اومد چناران و بیشتر از تو که نماینده اونا هستی ازش استقبال شد شرمنده میشیها
Iran, Islamic Republic of
عه پس تو مجلس ادم حسابی هم هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
آدم حسابی کدومه مرد مومن ؟! یه بار با دقت متن حرفها و ادعاهای این بابا رو بخون، خیلی نانجیبه ، من طرفدار محموت نیستم اما این بابا بر خلاف تعاریف رهبری از احمدی نژاد اتهامات سنگینی به او زده ! این آدم مثلاً روزگاری آزاده بوده و مسلمونه مدعی پیروی از امیرالمومنینه ، نباید بی دلیل هر خزعبلی که به مغز معیوبش میرسه علیه محموت و دیگران بگه ، بله من اگرچه مخالف محموتم اما خدا رو خوش نمیاد او و رفقاش بناحق و ناجوانمردانه مورد اتهام قرار گرفته اند. چرا درخواستی که در مورد محاکمه علنی و انتشار دلائل و مدارک اتهامات خود دارند مورد توجه قاضی القضات قرار نمیگیره ؟! این آدم با این که عضو کمیسیون حقوقی است نود درصد ادعاها و استدلالهاش دروغ ، خلاف قانون و اخلاقه ! جوانفکر بهش توصیه کرده دهنتو بهتره ببندی ، منهم اضافه میکنم و بیچاره به امثال ما که برای اصلاح نظام به چه کسانی دل بسته بودیم ؟!
جان اسنو از آمل
Iran, Islamic Republic of
دهقان عجب گافی دادی!
الان بقایی تو کانالش بهت 48 ساعت فرصت میده تا این اتهامات و عناوین مجرمانه رو ثابت کنی و الا تو هم مثل قاضی پور و پورمختار و جعفرزاده ایمن آبادی ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
آقای دهقان خودت به خاط احمدی نژاد وارد مجلس شدی و گرنه خودت می دونی به خودی خودت خونوادت بهت رای نمی داد
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دهقان شما هم که همان صحبت های آقای احمدی نژاد در مورد قوه قضائیه را مطرح می کنید . اگر حرفهای ایشان درست است که چرا ایشان را فحش و بدی و بیراه می دهیدو اگر غلط است این چیزهایی که شما می گوئید هم که همان حرفهای ایشان است به شکلی دیگر؟
خدا بفریاد این ملت برسه ...
Iran, Islamic Republic of
درنظام جمهوری اسلامی چه کسی جایگاه تعیین می کند شما یامردم اگر شماها تعیین می کنید پس دیکتاتور هستید اگر مردم هم تعیین می کنند غیراز این که شما می گویید عمل می کنند
Iran, Islamic Republic of
همین که اسم فلانی را را کنار اسم برادر جهانگیری(اصلاح طلب) و مشایی(احمدی نژادی) برادر روحانی(اعتدالی) سانسور کرده معلوم میشه کل حرفاش از رو غرض است ...
آقای دهقان لطف کنید اگر محکومیت قطعی از تخلفات احمدی نژاد دارید در حضور ایشان و دربرنامه علنی در صداو سیما به ایشان تفهیم نمایید تا مردم یقین حاصل کنند . در غیر این صورت بنه به شخصه با مقایسه ، سخنان شما را تایید نخواهم کرد خیلی از اتفاقات خوب اقتصادی در همان دولتی که شما همه چیز بهش نسبت دادین رقم خورد البته مشکلات کوچکی هم وجود داشت ولی البته شما مشکلات فعلی را یا نمی بینید و یا اگر می بینید ریشه اش را به دولت قبل نسبت خواهید داد و باز هم یاد مان هست که جبه اصلاحات به اصطلاح با زیرکی با عنوان این مطلب که "ویرانی های احمدی نژاد در حدی است که تا صد سال دیگر خلاصی ندارد " به دنبال فرار از پاسخگویی به ملت هستید.
مهدی
Australia
باسلام
آقای محمد دهقان بدون مطالعه حرف نزنید .آ خه چرا دورغ میگوید
آقای بابک زنجانی ازکیا لوح تقدیر گرفته است اگر نمیداند پس از
حالا به بعد بدانید ازمرحوم آقای رفسنجانی و آقای روحانی رئیس جمهور
تدبیر و امید گرفته است مگه ما یادمان رفته است آقای روحانی
قسم جلاله را خورد وگفت دیگر این دولت که منظورش آقای دکتر احمدی
نژاد که بعد از رهبر امید اکثر ملت ایران است واز آن موقع که این دولت
تدبیر امید سرکار آمده است همه مشکلاتش را سر دولت نهم و دهم
میگذارد آقای دکتر احمدی نژاد امید مردم که درهشت سال پیش
ماهیانه چهل و پنجهزار45000 تومان رایان بهمه ملت از پولدار گرفته
تا فقیر . مسکن مهررا درست کرد مسکن مهر درست کردن می دانید
یعنی چی پایش را روی خرخره زالوصفتان گذاشته بود.
ودیدیم که آقای آخوندی ثروتمند معرف گفت مسکن مهر مزخرف است
آقای دکتر احمدی نژاد که سرور ماست برای همه کار ایجاد کرد
انرژی هسته ای را نگهداشت بله آقای احمدی نژاد خار چشمان اسرائیل
وخائنین داخلی است آقای احمدی نژاد صفات خوب بی نهایت دارد
که دردولّت تدبیر وامید یکیش پیدا نمیشه زنده باد آقای دکتر احمدی
نژاد یار رهبر ..آقای محمد دهقان با گفتن این حرفهای بی اساس
ماپیشتر و پشیتر عاشقش میشویم
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سال 88 تا ابد زيرا سوال است به خاطر حمايتهاني علني تعدادي از اعضاي شوراي نگهبان از يك كانديدا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سال 96 با توزیع پول بین دهیارها و تعرفه های فاقد مهر و کمبود برگه رای در برخی شعبات اخذ رای بیشتر زیر سوال است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط تعدادی از اعضای شورای نگهبان ؟!!!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
مثلاتوکه معنی فساداحمدی نژادرافهمیدی بدنبال افزایش هفتاددرصدی حقوقت هستی
Iran, Islamic Republic of

◀️محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: احمدی نژاد دیگر جایگاهی در جمهوری اسلامی نخواهد داشت. جریان فتنه فرصتی پیدا کرده تا عقده های خود را خالی کند. چرا قوه قضاییه با مشایی، حسین فریدون و ب
🔸اولا : شما چه کاره مملکت هستید که برای دیگران جایگاه تعیین می کنید؟! جایگاه دکتر احمدی نژاد در قلب ملت ایران است. شما کجا هستید؟!

🔸ثانیا: شما خودتان باید محاکمه شوید و پاسخ دهید که در سال 90 وقتی با اقدامات شما و رفقایتان در مجلس دولت را تضعیف کردید و اوضاع اقتصادی کشور به بحران کشاندید ، چرا به دوستان و اقوام خودتان توصیه کردید که هرچه دارند بفروشند و تبدیل به دلار و سکه کنند؟ شما نماینده مردم هستید یا نماینده دشمنان مملکت؟

🔸ثالثا: شما که مدعی هستید قوه قضاییه باید با آقای مشایی برخورد کند، بفرمایید چه مدرکی و سندی از تخلف ایشان در اختیار دارید که قوه قضاییه آن را ندارد؟ آیا وقت آن نرسیده است که دهانتان را بببندید و چشمانتان را به جای جست و جو در زندگی دیگران به عملکرد گذشته خودتان باز کنید و ببینید به اتفاق دوستانتان ، بر سر این کشور چه آورده اید؟!
United States
کدام قلب ؟ لطفا از کطسه ملت خرج نکنید دیدیم رفتید شهرری یا مشهد کلا ۱۵ نفر نبودید . از کیسه مردم خرج نکنید
Iran, Islamic Republic of
15 نفر؟؟!!
بابا تو دیگه کی هست؟
اون وقت شماها به بقیه می گین دروغگو؟
Iran, Islamic Republic of
آقای دهقان حقوقتان که الحمدالله افزایش داده شد پس از کدام نقطه ضعف می گویید . همه چیز که گل و بلبل است . مردم هم از سر خوشی زیاد در رنج هستند
Iran, Islamic Republic of
فعلا بزار شکری که دوستانتان خوردند و تهمت زدند بسلامتی پایین بره بعد شما ارز اندام کن
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران از دکتر احمدی نژاد دلاور حمایت می کنند شما از طرف خودت حرف بزن نه مردم ایران !
Iran, Islamic Republic of
امثال شما چرا خود پاسخگوی حمایت از پدیده شاندیز و... نیستید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پاچه خوری برای رئیس
Iran, Islamic Republic of
دهقان جون از قمت سکه چه خبر ؟ دوستان رو فراموش نکنی شیطون
Iran, Islamic Republic of
دلالان سکه و ارز هم برای اربابان خوش رقصی می کنند.
محسن
بهتر بجای رجز خانی تایید صلاحیت میکردید بعد نطق میفرمودید خاک پای احمدی نژاد سرمه چشم ما اون در قلب مستضعفین جای دارد
United States
اره در قلب ما جا داره که دکل نفتی را بالا کشید .
Iran, Islamic Republic of
دکل دزدی نفتی کار اصلاح طلبان بود و پسر مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در این رابطه دستگیر شده است .
Iran, Islamic Republic of
فقط جریمه 18 میلیارد دلاری کرسنت زنگنه معادل 200 دکل نفتی است .
یعنی نشنیدی پسر مهاجرانی دکل را بالا کشیده نه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره فوری همه چیز را به این گروه اون گروه نسبت میدید . تو دوران ریاست جمهوری این اقا دکل گم شد یا نه؟ تو دوران ریاست جمهوری این اقا همه جور اختلاس شد یا نه ؟ تو دوران ریاست جمهوری این اقا تحریمها ۱۰۰ برابر شد یا نه ؟ تو دوران ریاست جمهوری این اقا سال ۸۸ کلی جون مردن یا نه !؟ تو دوران ریاست جمهوری این اقا دلار شد ۴۰۰۰ تومان یا نه ؟ بنزین شد ۱۰۰۰ تومان یا نه ؟ تو دوران ریاست جمهوری این اقا پورشه سوار و رانتخوار و ماشین المانیکسوار زیاد شد یا نه ؟ باز هم بگم ؟خجالت بکشید بابا
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی وقتی به یکی از سران عرب خلیج فارس نامه نوشتن که این دولت تا۶ماه دیگر وجود ندارد
یعنی دولت احمدی نژاد حساب دست همه امدواما
در دولت قبلی کشورهای غربی شاخ نبودن ۲آمریکا جرات
برداشتن ۴ملیارد دلار ایران نداشت ۳واردات ۷۶میلیارد
دلاری نداشتیم ۴کارخانه ورشکسته نداشتیم ۵ انرژی
هستی حق مسلم ما بود۶برجام نداشتیم
......۸.......۹....۱۰....و خیلی چیزهای دیگر
Canada
کارخانه ورشکسته نداشتید چون بی حساب نفت ۱۱۵ دلاری می فروختیم و پولش را میدادیم به از ما بهترون . چاوز کافر شده بود الگو ایران جیبوتی را اباد کرد احمدی نژادتون بجای ایران . پول کشور را احمدی نژاد از بین برد. هسته ای میشه اب و نون برای من ؟ این داستان اشتباه یارانه ۴۴ تومانی را هم همین ادم‌ شروع کرد و مردم را بدبخت . ۴۵ تومان داد همه چی ۲۰ برابر شد .
Russian Federation
سلام دوست عزیز زیادی حرص نخور میشه بفرمایید مگه نفت رو گرون بفروشی خیانته میشه بفرمایید چرا فقط در دوره احمدی نژاد نفت گرون شد ودر دوره زنگنه ها نفت مفت شد وفروش نفت خام ۴ برابر عزیزم یکم بی انصافی نکن قیمتها بعد ازیارانه چندبرابر شد یا بعدازفتنه ای که دوستان شما به پا کردن وبرای ارابابای خودشون نامه زدن تا مردمو تحریم کنن تاکه دولت ازچشم مردم بی افته چرا خودتونو زدید به خواب
Netherlands
نفت را گرون بفروشب خیانت نیست . پول نفت مردم را بدی بابک و ضراب و ۱۰۰ تا ضراف بخورند خیانت هست . پول نفت را به خزانه بر نگردونی خیانت هست . پول نفت را ببری ۲ میلیون یورو ۲ میلیون با رسید دستی بدی بقایی خیانت هست . پولدار کردن یک عده با دولت خیانته .
حسن
Iran, Islamic Republic of
چاوز کافر چند بار با رهبری دیدار کردند !!!! اگر نظر ندهی نمی گویند لالی اخوی!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
باید با این پدر سوخته ها ی خائن برخورد و به اشد مجازات یعنی مرگ محکوم می شدند تا درس عبرت شود برای خاینین دیگر
Iran, Islamic Republic of
از ادبت مشخص میشه درستی حرفت
حسین
Netherlands
قربان صاحب اسمت ، پیغمبر ما صاحب خلق عظیم بود ، بیائیم فقط در یک مورد او را سرمشق قرار دهیم.
اما شما بقدر احساساتی شدی که برای من کم سواد مشخص نشد منظور شما ار خائنین کدام گروه هستند. چون این نماینده طرقبه و چناران بقدری دور از منطق و عدالت بی سند صحبت می کند که در گرداب نقیض گوئی فرورفته.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اگر سران فتنه به جرم خیانت به کشور اعدام شده بودند امروز دچار این مشکلات نبودیم .
United States
سران فتنه عبارتند از احمدی نژاد و مشایی و بقایی و هر کسی ازشون طرفداری می کرد
آخ جان چه حرفهای صد من یه غازی پیدا میشه. سران جدید فتنه توسط سخنگوی سعود نیوز مشخص شد
حسین
Netherlands
با سلام و آرزوی پیروزی مستضعفین و تشکر از صراحت کلام شما. چون کار از پیچیده گونی و طنز نویسی و کنایه زنی گذشته و باید فورا عمل کرد.
چگونه می توان از این دور بی پایان و بی حاصل خارج شد؟ موضوع اسلام و مسلمین وتاریخ و انقلاب تبدیل شده به دیدار دوتیم ورزشی؟ بعضی طرفدار این و گروهی طرفدار دیگری؟
شاید چاره را باید در درک قرآن جستجو کرد و در این مورد برقراری """میزان""". اگر دلمان را پاک کنیم و تعصب را کنار گذاشته و ترازو را بخدمت بگیریم برای همه خوب است. فراموش نکنیم که کسانی که در این کشمکش سرشان بی گلاه می ماند "مردم" هستند. یکی خد ای ناکرده حق دیگری را ضایع می کند و از این راه منتفع در دنیا می شود . صاحب حق ، دردش می آید و فریاد می کشد. یا اینکه کسی که فریاد می کشد ، از این راه توجه جلب می کند؟
جواب اگر چه آسان نیسست اما ممکن است. مثلا فرض کنید که انسانی در مقامی نتایج ضعیفی داشته اما مشتاق مقام بزرگتری است! این قابل سنجش است. دولتی بد عمل کرده و حالا برای دوره بعد نامزد شده ، نتایج خوب نیست ، مجبور است مسائل دیگری را بجز نتایج مطرح کند و مثلا مردم را از جنگ بهراساند. خوب اینرا با آموزش می توان آموخت و در این دام قدم ننهاد.
خلاصه بیائیم با سنجش اعمال قضاوت کنیم. بعنوان نمونه ، انسان مقدس مقامی را که نمی تواند ، غصب نمی کند.
یا حق و دیگر هیچ
سرور
Iran, Islamic Republic of
تفکر داعشی به این می گویند.
حتما تو هم سخنگوی نظام هستی!!!!!!!!!!!
حسین
Netherlands
دستگاهی که پانزده ملیون( نه هفده ملیون) پرونده روی میز دارد را نمی توان ضعیف نامید.
ایراد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگرتخلفات حسین فریدون وبرادرجهانگیری روروحانی جوابگوست؟
مگررحیمی زندان نیست؟
رحیمی روکی به احمدی نژادقالب کرد؟
Iran, Islamic Republic of
رحیمی فقط بخاطر 500 میلیون تومان در زندان است آنوقت عاملان قرارداد کرسنت با 50 میلیارد دلار خسارت به منافع ملی راست راست می گردند و کسی حرفی ازشون نمیزنه !
Iran, Islamic Republic of
تخلف رحيمي مربوط به دولت اصلاحات در سال 1382 و در زمان تصدي وي در مديريت بيمه ايران بود نه زمان دكتر.
Iran, Islamic Republic of
خدا ازت نگذره ! آخه رحیمی کی مدیر بیمه بوده ؟! اونهم توی دولت اصلاحات ؟! او رئیس دیوان محاسبات بود و وقتی که محموت را به جایگاه نبوت رساند به معاون اولی رسید ! یه ذزه مطالعه به اون مغز سبکت بزنی بد نیست !
Iran, Islamic Republic of
محمود چه کردی؟ این همه هجمه های چپ و راست به سوی تو می آید به راستی ناز شستت... همه معلوم الحالهای نون به نرخ روز پس از آنکه استفاده های لازم را بردند حال به دلیل منافعشان تو را مورد اتهام قرار می دهند بی آنکه از تو ذره ای سند ارائه نمایند... آزادگی تنها نزد مردان بزرگ است
saman
Iran, Islamic Republic of
پس در این صورت باید فاتحه جمهوری اسلامیو خوند. کسی که این همه مستضعثین باهاشن اگه جایگاه نداشته باشه تو جمهوری اسلامی پس عمه من باید جایگاه داشته باشه تو جمهوری اسلامی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ازمدافعان علی لاریجانی چه توقعی داری فکرکردی این جماعت نون به نرخ روزخورمدافع انقلاب اندیامدافع شخص هاومنافع به قولی ابن الوقت هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
مگر صاحب این انقلاب و نظام مردم نیستند؟ایشان چه کاره هستند که می گوید احمدی نژاد جایگاهی در جمهوری اسلامی ندارد؟مگر ایشان معادل نظام و مردم هستند؟
چرا سند رو نمیکنید؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
در ضمن رحیمی یه شبه شد رحیمی؟قبل معاون اولی استاندار نبوده؟نماینده نبوده؟
دریغ از یک جو انصاف و منطق
متاسفم
حسین
Netherlands
"... ایشان گفت بسیاری از مدیران عالی و بویژه مدیران میانی که در دولت نهم ودهم حضور داشتند به مراتب از مدیران دولت یازدهم و دوازدهم سالم تر و کارآمدتر و خدمتگزارتر و مردمی تر بودند ..."
در جمله فوق مشکلات معقول و منطقی زیادی یافت می شود. فرض کنید که یکسان آخر دولت دهم است و مدیرام میانی بمراتب از مدیران یازدهم و دوازدهم سالم ترند...!!! آیا در عرض جند ماه همه مدیران میانی تعویض شدند؟ یا دولت یازده و دوازده کاری کرده که همان مدیران کار آمد بعکس خود تغیر کنند؟ یا دولت یازده و دوازده مدیران میانی سالم را با نیروهای ناسالم تعویض کرده؟
در متن فوق مشکلات بسیار است فقط توجه مردم طرقبه و چناران را به کفایت انتخابشان جلب می کنم.
یا حق
سعید
Iran, Islamic Republic of
جرم این بابا چیه همه ریختن سرش کله پاچش بکنن
اگه اختلاصه پس چرا خارج از کشور نیست
یا که اطرافیانش کاری کردن چرا از اونا دفاع میکنه
اگر کاری کرده پس چرا ازاده بگیریدش اعدامش بکنین
اگه دلار قیمتش بالاست پس بیارین پایین
بنزین گرونه ارزون بکنین
اقلام مصرفی گرونه ارزون بکنین
...
Iran, Islamic Republic of
جناب دهقان سلام
فردی عادی هستم تجزیه وتحلیل شما را خواندم ولی متاسفم که با وجود آنکه خود را در بین مردم میبینید باز چشم خویش را بر روی خیلی از واقعیتها بسته اید.
مردم در سال 88 بخاطر مسایلی از جمله حمایت علنی دست اندرکاران انتخاباتی از جمله بعضی از اعضای شورای نگهبان قبل از انتخابات وتوهین علنی رییس جمهور وقت به معترضین وجریح کردن احساسات انها واز همه مهمتر اینکه احمدی نژادی که الان با هرحیله وطرفندی فقط وفقط میخواهد در صحنه قدرت باشد وهیچ کس هم شک ندارد خیلی راحت میتوانسته کارهایی انجام دهد که مسئولین نظام از آن خبر نداشته باشد(تخلفات انتخاباتی)که اگر بگویند نه باز دارند سماجت کور کورانه انجام میدهند
در کل آن زمان مردم ونه فتنه گران زود تر از شما وسینه چاکان احمدی نژاد به این فهم درک رسیده بودند وآن زمان خودتان را مثل امروز به خواب غفلت زدید
حسن
Iran, Islamic Republic of
این دو موضوع به هم ربطی ندارد و در اینکه ننگ فتنه گری هیچگاه از دامان شما پاک نخواهد شد مورد توافق همه نیروهای ارزشی است !!!! بیخود سعی نکن از این نمد برای خود کلاهی بدوزی و یا از اب گل الود ماهی بگیری!!!! امثال جنابعالی تا ابد الاباد فتنه گر خواهی بود و ننگ انرا به دوش خواهی کشید !!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا ربط ندارند با شعور ؟!!
دشمن انقلاب تقلب را رمز فتنه نامید ولی منافق داخل دم از تقلب میزند. الفتنه اشد من القتل
Iran, Islamic Republic of
ایشان نماینده طرقبه هست یا رهبر نظام محمود اینا ازت چی میخواستن ندادی که امروز دارن عقده خالی میکنن .مگه مردم احمق اند آقای دهقان.....
علي
Iran, Islamic Republic of
مردم رو چي فرض كردي جناب دهقان؟.با كدوم خطكش ميگي احمدي نژاد جايگاه نداره؟اگه راست ميگيد يه تخلفش رو شفاف رو كنيد.
ما كه 5ساله ميبينيم چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا فحش ميدندبه ايشون و دولتش.بدون يك برگ مستندات.
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ببخشید نخواهد داشت یعنی مجمع تشخیص مصلحت نظام ... ؟
شما؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
میخواهندبا انتقاد ازدکتراحمدی نژاد خودشان رابزرگ کنند
ايراني
Iran, Islamic Republic of
يكي از شباهت هاي احمدي نژاد و مرحوم هاشمي رفسنجاني اينه كه مرحوم هاشمي در مواجهه با نظام خط قرمز را كه مقام معظم رهبري بود رعايت مي كرد و نهايتا" به فرمايشات ايشان تمكين مي كرد وحتي بخاطر فرزندش بسياري از ناملايمات را به خاطر نظام پذيرفت ليكن احمدي نژاد نه تنها خط قرمزي در نظام ندارد بلكه به خاطر اطافيان خود حاضر است با بست نشيني رهبري و نظام را فدا كند . دوستان عزيز انصاف را رعايت كنيد و حمايت احساسي نكنيم .
Iran, Islamic Republic of
نامه بی سلام و السلام هاشمی به رهبر معظم انقلاب حرف شما را رد می کند.
Iran, Islamic Republic of
منظور این فرد از جمهوری اسلامی چیه اگر مردم هستند و عدالت اگر منظور تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده استخر فرح نشینان کاخ سعد آباد نشینان هسنند ایشان راست می گویند نه احمدی نژاد و نه مردم عدالتخواه و شهید داده جایگاهی در آن ندارند مننها تعربفتان از نظام جمهوری اسلامی ایران صراحتا اعلام بفرمایند تا تکلیف همه روشن شود ان کنتم صادقین
Iran, Islamic Republic of
همین جناب عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس زمانی عاشق سینه چاک احمدی نژاد بود حالا....
از اصولگرایی کم نکشیدیم
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دهقان باید گفت توکی هستی که از طرف ملت و نظام صحبت می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردم
حسن
Iran, Islamic Republic of
ایشان حدشان برای اظهار نظر تا حد فرماندار طرقبه و چناران است نه رییس جمهور بیست و چهار ملیونی ایران بزرگ !!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
( اگر قوه قضائیه دچار ملاحظه کاری نمی شد و همان زمان به خواسته تعدادی از نماینگان عدالت خواه عمل می کرد و باتخلفات احمدی نژاد و جریان منحرف اطرافش در زمان ریاست جمهوری برخورد می شد امروز آنها طلبکار نمی شدند)
این قضیه برای این دولت هم صادق است و اکنون باید قوه قضایه درخصوص افراد فاسد این دولت ودر زمان حال اقدام نماید نه اینکه چند سال بعد که دیگر این دولت در راس نیست اگر قوه قضائیه بخواهد کاری کند و کسی را بخاطر تخلفاتش محاکمه کند این دولت هم یکی بشود مثل احمدی نژاد
به قول قدیمی ها لباس بعد از عروسی بدرد گَل منار میخورد
بنده الله
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی جو گرفتتون که فکر میکنید صاحب جمهوری اسلامی شمائید!!!
اگه مردم مائیم که مرتب میگیم زنده باد احمدی نژاد چون ثابت کرد که از جنس مردمه هر چند که تمام تلاشتون رو کردین که از چشم مردم بندازیدش ولی خدا با اونییه که صداقت داشته باشه.
یادآوری میکنم به فرموده امام خمینی رحمه الله علیه (اگه به ذهنتون فشار بیارین شاید امام رو بخاطر بیارین!) این انقلاب و جمهوری اسلامی مال پا برهنه هاست مال مردمه. شما هم اگه دوست دارین جزء مردم باشین از این مرکب هایی که سوار شدین بیایین پایین . این به نفعتونه چون در همیشه روی ی پاشنه نمی گرده ها!!!
مجيد
Iran, Islamic Republic of
جناب دهقان.شما و امثال شما جايي در اين نظام نداريد.دكتر احمدي نژاد از پاكدستان و حامي مستضعفان است.به جاي اين حرفها فقط بگين بعد از احمدي نژاد يك مورد كه براي مردم كار شده چيست؟درود بر شرف و پاكيه احمدي نژاد.
Iran, Islamic Republic of

همين الان هم دكتر عضو حقيقي مجمع تشخيص مصلت نظام است آي كيو!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
و همچنین آقایان لاریجانی و روحانی فقط و فقط به عنوان عضو حقوقی مجمع توسط رهبر انقلاب منصوب شدند، در صورتی که در دوره های قبل رهبر معظم، روسای جمهور و مجلس را با عنوان اعضای حقیقی و حقوقی منصوب می کردند. این موضوع خیلی معنا دارد
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده همه فهمیدن که شما نماینده مردم نیستید بلکه نماینده خودتان هستید که حقوق هفتاد درصدی تصویب میکنید برای خودتان..

بترسید از روی که مردم بدانن در ذات شما چه میگذره ان موقعه هست که فاتحه شما خوانده شده است..
Germany
اینکه نظرش با نظر رهبری یکی بود یعنی فاتحه اونم خودنده شده وای
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلاً به همین جرم در حال محاگمه او و یارانش هستند چون تنها او پشتیبان واقعی رهبری ست و رهبر هم نظرش همچنان به ایشان نزدیکتر است .
امان از حسادت و بُخل!!
Iran, Islamic Republic of
چرا این پیام را پخش نمی‌کنید مگر دانستن حق مردم نیست

🔸اولا : شما چه کاره مملکت هستید که برای دیگران جایگاه تعیین می کنید؟! جایگاه دکتر احمدی نژاد در قلب ملت ایران است. شما کجا هستید؟!

🔸ثانیا: شما خودتان باید محاکمه شوید و پاسخ دهید که در سال 90 وقتی با اقدامات شما و رفقایتان در مجلس دولت را تضعیف کردید و اوضاع اقتصادی کشور به بحران کشاندید ، چرا به دوستان و اقوام خودتان توصیه کردید که هرچه دارند بفروشند و تبدیل به دلار و سکه کنند؟ شما نماینده مردم هستید یا نماینده دشمنان مملکت؟

🔸ثالثا: شما که مدعی هستید قوه قضاییه باید با آقای مشایی برخورد کند، بفرمایید چه مدرکی و سندی از تخلف ایشان در اختیار دارید که قوه قضاییه آن را ندارد؟ آیا وقت آن نرسیده است که دهانتان را بببندید و چشمانتان را به جای جست و جو در زندگی دیگران به عملکرد گذشته خودتان باز کنید و ببینید به اتفاق دوستانتان ، بر سر این کشور چه آورده اید؟!
Iran, Islamic Republic of
جوانفکر در جواب این آقا گفتن
Iran, Islamic Republic of
خیل یخوب همینطور محکم این کوتوله ها رو نقد کنید تا کی دست به عصا جمعشون کنید
Iran, Islamic Republic of
خوبی احمدی نژاد همینه. دنبال جا و مکان توی قدرت نیست. از مردم آمد و به مردم بازگشت.

اون زمان که جلوی آمریکا ایستاده بود، همه براش دست زدند.
امثال شما که توی قدرت جایی برای خودتون دست و پا کردید و سر سفره انقلاب نشستید، بهتون بر خورده.

حسن
Iran, Islamic Republic of
برای همه ان سالهایی که در رکاب شما و دکتر زاکانی در بسیج دانشجویی فعالیت می کردم متاسفم نه برای عقیده ای که به ان افتخار می کردم و می کنم بلکه برای تصوری که در خصوص جنابعالی داشتم !!!!! جناب اقای دهقان شما به معنای واقعی کلمه می بایست ازاده باشید نه اینکه به دلیل انکه چند سالی در بند بعثیون بوده اید !!!! حیف ان سالهای اسارت که اینچنین در حال معامله شدن است !!!!! به شما اطمینان می دهم طرفداران احمدی نژاد هر چقدر کم باشند که نیستند هزارها و هزارها و هزارها برابر هواداران جنابعالی هستند پس حد خود را بدانید و بی جهت خود را منفور جریان ارزشی و بچه حزب الهی های راستین نکنید !!!!!
ضمنا این را بدانید که در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد بالاخره جنابعالی هم روزی بازگشت مقتدرانه تفکر احمدی نژاد که همان بازگشت به اصولی است که برای ان انقلاب کردیم خواهی دید انروز قطعا سر افکنده خواهید بود !!!!!
خداوند به رهبر عزیزمان برای تحمل عافیت طلبان و مدعیانی چون جنابعالی صبر و قوت عنایت نماید .
Iran, Islamic Republic of
مردم احمدی نژاد را دوست دارنددددددد.
Iran, Islamic Republic of
اره
خیلی
برای میمیرن
Iran, Islamic Republic of
أمثال شما ديكر در بين مردم جايكاهي نداريد
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب اقایان زاکانی و دهقان : ضمنا ظاهرا حالا که دیگه کفگیر تحلیلهای ابکی به ته دیگ خورده به این نتیجه رسیده اید تا خود به میدان امده و در خصوص اظهار نظرکردن های غیر منصفانه در خصوص ان مرد تقسیم کار کرده و تلاش نمایید !!!!! خسته نباشید
احمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ندارد؟ کافیه یه انتخابات برگزار کنید و تاییدش کنید تا ببینید کی نداره
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله این آقای دهقان بعضی وقتا ور قامت یک رهبر یا یک رئیس جمهور برای آینده کشور ظاهرمیشوند
۱۰۰
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را تازمانی که رهبر عزیزم در رابطه باقوه قضایی بهش تذکر نده دوستش دارم زنده باد احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
تو آخرت هوشی و ولایت مداری هستی
یعنی کلا احمدی نژاد رو فاقد شعور فرض کردی
حجت جوادی
Iran, Islamic Republic of
یه مرد پاکی مثل احمدی نژاد که دزد نبوده وسالها خدمت کرده داره حرف دل مردم رو میزنه مافیایی قدرت همه به او هجوم آوردند اما او صرفنظر تصاحب قدرت در صدد احقاق حقوق مردم وانقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
این مرد پاکی که تا حالا دزد نبوده اکثر اطرافیانش به زندان و رد مال بابت اختلاس و پول نامشروع در دادگاه محکوم شدند .
حسن
Iran, Islamic Republic of
هنوز با چشم بسته و با کینه رای سبز اموی ات نظر می دهی اخو.ی !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دروغ هم به این واضحی!!
Iran, Islamic Republic of
داداش
حالا داره معلوم میشه که با بصیرت و بی بصیرت کیه؟ ۸ سال پیش اعتراض کردیم و همین حرف های امروز شماها رو زدیم شدیم فتنه گر و بی بصیرت و آمریکایی و اسرایلی. حالا خودتان همان حرف های ما رو می زنید شدید با بصیرت و ولایی.
Iran, Islamic Republic of
شما خیل بصیر بودی جلو پاتو میدیدی به ضدانقلاب را ندی
حسن
Iran, Islamic Republic of
بیخود ژست سیاستمداران را نگیر اخوی !!!!! همه اعتراض امثال شما به خاطر گلاه گشادی بود که در خصوص خس و خاشاک سرتون رفت !!!! که البته هنوز هم سرتون هست !!!!امروز اگر ما به جریان به اصطلاح اصولگرایی انتقاد جدی داریم به معنای ان نیست که جریان سبز اموی را قبول کرده ایم !!!!!
برزگر
Iran, Islamic Republic of
لطفا زندگی نامه دهقان را پخش کنید با اون تازه گذشته دهقان فداکار چه رابطه ای داره؟
Iran, Islamic Republic of
هر نماینده ای تا اظهار عقیده میکند حالا چه درست و یا غلط ملت چنان تو دهنش میکوبند که طرف میگه غلط کردم جایگاه مجلس را پیش مردم نشان میدهد
Canada
انتخاب بین بد و بتر؟! پس بهترین دولت بعد از مشروطیت چه شد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت ! پاک دست ترین دولت بعد از مشروطه ، احیا کننده ارزش های انقلاب و ...... چه شد ؟!
جهان جون منتشر کن ، اخیراً خیلی با حالی !
نصري
Iran, Islamic Republic of
خواهشان اين نظرات را نگاه كنيد بعد حرف بزنيد
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم
أيا 8سال كافي نبود كه احمدی نژاد برای این مملکت کارخوب انجام دهد؟!،با این کاراش دارد حبط عمل می کند وهمون کارای خوبشو از بین می برد.احسنت دکتر دهقان
Iran, Islamic Republic of
دهقان : تو از صدقه سر دکتر احمدی نژاد این شدی .حالا چی شده که رنگ عوض کردی ؟
فرهاد
Germany
حالا عکس اینو بیار توی ملت شاید یکی دو تا یه جایی دیده باسنش
احمدی نژاد سرمایه ملی ما ایرانیهاست!!!!!!!!!! مثل حاج قاسم .
فرهاد
Germany
نه قدت می رسه نه اسمت می کشه احمدی نژاد یک نفر نیست یک راه است!!!!!! یک ملت هم پشتش
ای مگس عرض خود میبری زحمت خود میداری!!!!!!
فرشید
Germany
حالا چرا بعضی ها مثل آب توی روغن داغ دارن جلیز ولیز میکنن. دکتر دادگاه علنی میخواد ما ملت هم میخوایم ببینیم کی چیکارست دوران قاجار که نیست
مهدی
United Kingdom
خانه احمدی نژاد کجاست و چند می ارزد.
خانه روحانی کجاست و چند می ارزد.
حدس بزنید کی سالمتر و صادق تر است؟!
جناب دهقان
شما خوبی؟
بلاخره احمدی نژاد فاسد هست یا نیست؟
متن خودتو یه بار دیگه مطالعه بفرما تا از کلمات ضدو نقیض و پر ابهام و به دور از انصاف کم کنی!!! شما خوب، شما هلو شما شفتالو .... پدر بیامرز نسبت به آقای رحیمی که الان داره آب خنک میخوره در دوره خاتمی بوده نه دوره احمدی نژاد... نسبت به مهدی هاشمی هم که دارید افاضه میفرمایید اونم بابت فتنه 88 بوده و در دولت احمدی نژاد نقشی نداشته... شما اصلا کجای این کشور داری زیست میکنی که این حرفا رو میزنی ... شما نماینده سه دوره مجلسی و جزو نمایندگان اصول گرا ، یعنی از زمان دولت احمدی نژاد در مجلس تشریف داشتید ... بفرمایید ماست تویه دهنتون کیسه کرده بودند که لال بودید و هیچی از مفاسدی که الان دارید اعلام میکنید دم نیاوردید؟ خائن به مملکت شماها هستید که بر اساس مصالح بی خود و مندرآوردی به وظایف نمایندگی خودتون که نظارت بر عملکرد وزرا بوده عمل نکردید و مملکت رو به این روز انداختید، یا اون زمان که بابک زنجانی تحریم ها رو دور میزد که همه چی گل و بلبل بود الان شده مفسد فی الارض .... سیاست این دولت مردان نامرد و کثیف در دولت یازدهم و دوازدهم به حد اعلی رسیده و عباس آخوندی رو بعداز سه بار استیضاح کردن در دولت قبل و رأی اعتماد گرفتن باز دوباره در این دولت دوازدهم از مجلس رأی اعتماد میگیره .... چرا؟ چون بِرند هستند!!!! ولی جای تأسف داره که هنوز چسبیدید به دولت پرکار و خستگی ناپذیر نهم و دهم ... خاوری رو مگه شما نمایندگان در مجلس نامه ننوشتند به احمدی نژاد که اینو برگردون سرکارش .... یادتان رفته، حالا باید جواب نامه نوشتن و درخواست 170 نماینده رو احمدی نژاد بده؟
حالا میفرمایید فراری دادن مفسدین به دست احمدی نژاد؟ الان یعنی هیچ مفسدی در این کشور از قبل و بعداز احمدی نژاد وجود نداشته و فقط و فقط احمدی نژاد مفسد پرور بوده ، نمیدانستیم پول نمایندگی تقوا را از شما برده است....
این امثال شما هستید که برا دیده شدن به احمدی نژاد متوسل میشوید و الا احمدی نژاد در دیده ها نیست در قلب هاست....
بله هر انسانی ممکن الخطاست دراین هیچ شکی نیست ولی دلیل نمیشود توهین کنیم تکفیر کنیم تهمت بزنیم... الان توهین و تکفیر احمدی نژاد شده برند برای امثال شما که از گردونه خارج شدید...
احمدی نژاد از سال 84 تا سال 96 و تا آخر حیات این کره خاکی مورد نفرت شما اصولگرایان خواهد ماند و جور بی عرضگی شما در عرصه سیاست و اقتصاد را خواهد کشید ولی ذره نفاق شما و نان به نرخ روز خوردن شما را نخواهد داشت ... مردم منصف و مؤمن تفاوت را درک میکنند...
درک شما از فضای کشور در حد مردم عادی کوچه بازار هم نیست ... فتنه گران که کشور را تا لبه پرتگاه بردند که به فرمایش رهبری عزیز معلوم نیست تا چند سال باید خسارت این عمل آنها را بپردازیم را با انتقاد به اجرای قانون اساسی و درخواست بر اجرای عدالت، یکی بدانید... شاید میترسید که بعداز قوه قضاییه بیایند سمت قوه مقننه؟ و شما را به مسلخ گاه پاسخگویی بکشند که دارید این گونه تلاش میکنید و سعی دارید حرف حق را در نطفه خفه کنید...
"والعاقبة للمتقین"
Nashinas
Japan
راستش احمدی نژاد بر سفره ی حزب اللهیها نشست ولی نمک دان را شکست.

احمدی نژاد مرد ی هست که با تعظیم به مشایی و بقایی حیات سیاسی خویش را باخت و الان انسانی بی اراده ی بیش نمی باشد
حسن
Iran, Islamic Republic of
ناشیناس جان حزب الهی هیچوقت ناشیناس نمیشه و از فیلتر شکن برا رد گم کنی استفاده نمی کنه !!!!! حزب الهی تو صحنه می مونه و مرد و مردونه با اسم حرفشو می زنه !!!!! برو عمو خدا روزیتو یه جای دیگه حواله بده !!!
مجيد
Iran, Islamic Republic of
دهقان جان عزيزم.شما وقتي اسم دكتر احمدي نژاد را مياري خودت را در مطرح ميكني ولي اگه اسم خودت را هم بياري هيشكي نگاتم نميكنه جيگر.
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
این حملات شدید به دکتر احمدی نژاد فقط و فقط زمینه سازی برای انتخابات 1400 است
تنها مانع برای دو حزب افسادطلب و اصول سوار دکتر احمدی نژاده
این تخریب ها و حملات برای تحت فشار گذاشتن شورای نگهبانه برای رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد و از فشار خارج کردن مسئولان ارشد قوه ق
جدیدا هم دقت کنید صدا و سیما به طرز فاحشی داره روی یه نفر مانور میده
تبلیغ برای انتخابات 1400 از حالا شروع شده است
Iran, Islamic Republic of
فساد همه جا را مثلآلودگی هوا فرا گرفته است به نظرم باید مردم در 1400 کاری بکنند
Iran, Islamic Republic of
...
به دهقان نمک نشناس
Iran, Islamic Republic of
شما چیکاره اید که خط کش دست گرفتید و جایگاه افراد را در نظام اندازه می گیرید؟
منظر
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز !
یا خودتون نظرات موافق دکتر را مینویسید یا نظر مخاطبین شماست !
اگر نظر نویسی کارخودتونه که هیچ!
اما اگر نظر مخاطبان است ،شرم کنید وبه شعور مخاطبانتان توهین نکنید قبلا هم گفتم اکثر مخاطبان شما طرفداران بصیر وباشعور وفهیم دکتر احمدی نژادهستند ،وقتی تحلیلهای مغرضانه وبی منطق درباره دکتر ارائه میدهید تنها عرض خود میبرید وزحمت ما میدارید !!!کسی را که خداوند آبرو داده بی ابرویش نکنید .
در ضمن از این به بعد ما تلاش همزمان صدا وسیما ونمایندگان اصول گرا وصلاح طلبان معتدل را بیشتر شاهد خواهیم که علی لاریجانی را در 1400 بر کرسی ریاست جمهوری بنشانن!!
وانصافا شما رسانه های اصولگراه هم وظایف خودتان رابه نحو احسنت در اجرای این پروزه به انجام میرسانید !!!
رضااز
Iran, Islamic Republic of
دیگه کسی مثل احمدی نژاد از مادر زاده نمی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به به آقای دهقان. میگم اقای دهقان چه خبر از قالیباف. چه خبر از املاک نجومی؟
Iran, Islamic Republic of
دهقان بخدا قسم این نون ها خوردن نداره . !!!
شهروند ایرانی
United Kingdom
درود بر احمدی نژاد که درد محرومین و فقرا را میدانست
جمهوری اسلامی ایران نیاز به احمدی نژاد ها دارد نه افرادی مثل شما که منافقآنه و بر علیه اهداف انقلاب حرف میزنید....
اکثر شما ها کسانی هستید که اول انقلاب آهی در بساط نداشتی. ...
ولی الآن با استفاده از رانت و اختلاس صاحب خانه های چند صد متری و هزار متری در شمال تهران و بهترین نقاط تهران و ویلا های آنچنانی و سرمایه های هزار میلیارد شده آید. ...
ولی احمدی نژاد مانند طبقه متوسط و بلکه پایین تر پاک و یه خانه معمولی در جنوب تهران که با وام مسکن مهر ساخته شده و فرزندان ش نیز پاک ولی فرزندان ...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقای دهقان تبلیغات انتخاباتی زودرس را شروع کرده تا درد سر تعیین صلاحیت را هم زودتر رده کنه ماشاءالله
عباس ازساوه
دولت احمدی نژاد بهترین دولت بود او معلمی دلسوز درمیان مردم است ودرد مردم را میداند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
آقای دهقان جنابعالی که رگ گردنت از عدالت زده بیرون چرا قوه قضائیه را مجاب نمی کنید دادگاهی علنی برای این مفاسد اقتصادی وسیاسی برگزار کنند مردم خود بهترین داور هستند
Iran, Islamic Republic of
آخه كدام انحراف.چراجرئت بيان انحرافتش رانداريد..پس معلوم است كه دروغ مي گوييدوبهانه اي ساختيدبراي كوبيدنش.چون بااختلاس هاوفسادهاي سازمان يافته ودرهم تنيده مسوولان وفرزندان آنان مبارزه مي كرد.
یوسفی
به خدا قسم می خورم که به ایرانی بودن خود افتخار می کنم وقتی می بینم مردمی فهیم و با شعور سیاسی در ایران اسلامی زیاد داریم بماند که در یک تحلیل سیاسی یک نفر نظر مخالف دارد و دیگری نظر موافق. همانطور که مردم عزیز و هموطنان بزرگوار می دانند تمام مشکلات حال حاضر کشور چه از نظر سیاسی و اقتصادی به احزاب چپ و راست برمی گردد که مردم را به بازی گرفته اند و برای چند روز زندگی مرفع, تمام دستاوردهای مردم ایران را نابود می کنند و به فکر مملکت و نظام نیستند.
Iran, Islamic Republic of
توكى هستى كه زباله وزباله دان تعريف مى كنى واين قدر جاى مردم ايران حرف مى زنى فوققش نماينده ى طرقبه اى هواورت نداره
واقعا که راست گفتن اب که سربالا بره قورباغه ابو عطا میخونه اخه دهقان یکی بایدجلوی امثال تورو تومجلس بگیره که فقط خدا میدونه دارید چه بدبختیهایی واسه ملت درست میکنیدصداش فردادرمیادنمونش عکس سلفی گرفتن باخانوم موگرینی وای به روز حسابرسی که دیرنیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام اولین سوال من این هست اقای دهقان با این که نماینده شهر مون هستی ولی به خدا قسم یک بار هم به شهرمون یعنی چناران نیومدی که با مردوم صحبت کنی و درد دل مردم را بشنوی . احمدی نژاد که در دوره ریس جمهوریش به چناران اومده و با مردم حرف زد مردم چناران و روستا های اتراف خودشون را مدیون این مرد بزرگ میدونن یعنی اقای احمدی نژاد