پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

مرگ روستایی خوش آب و هوا به نام «فلورد»

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 766550
به گزارش جهان نيوز، روستای فلورد یکی از روستا‌های زیبا و خوش آب و هوا از توابع بخش مرکزی شهرستان سوادکوه در استان مازندران است. این روستا به دلیل داشتن طبیعتی بکر و زیبا و همچنین وجود آبشار‌ها و جنگل‌های پلکانی، محل مناسبی برای گردشگران و مسافران است.

در سال‌های اخیر به دلیل ساخت و ساز‌های بی رویه و ورود تعداد زیادی از مردم از استان‌های دیگر، جمعیت این روستا با رشد مواجه شد و از این رو ارزش زمین‌های آن به بالاترین حد رسید. به طوری که بومی‌های روستا اکثرا زمین‌های خود را به غیر بومی‌ها واگذار کردند و از سرزمین مادری به شهر‌ها کوچ کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا تا کی باید نظاره گر نابودی روستاها و منابع طبیعی به دست افراد فرصت طلب بود چه کسی باید جلوی این ساخت و ساز بی رویه رو بگیره؟؟
Ireland
اشکالی داره مردم خونه نوساز و زیبا بسازن؟
United States
روستا نونوار شده.....خیلی خوب شده... بارک الله
Iran, Islamic Republic of
این بلایی است که سر تمام روستاهای گیلان نیز داره میاد!؟.
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی در عوض شدن طبیعت بکر روستا و رشد قارچ گونه ساختمانها و ویلاها خود مردم اینگونه روستاها هستند که به هوای کاسبی کردن ,زمینهاشون رو به پولدارهای شهری می فروشند...!!