جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱
گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

اتفاقات مرموز در یمن در دوران کرونا +فیلم

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 751833
در چند روز گذشته شاهد انتشار خبری توسط رسانه‌های صهیونیستی درباره قصد آمریکا و اسرائیل برای ساخت پایگاه در جزیره راهبردی میون یمن بودیم.
گروه چند رسانه ای جهان نيوز:در چند روز گذشته شاهد انتشار خبری توسط رسانه‌های صهیونیستی درباره قصد آمریکا و اسرائیل برای ساخت پایگاه در جزیره راهبردی «میون یمن» بودیم. ابتدا باید گفت این خبر یک نکته امیدوار‌کننده دارد و آن اینکه به نظر می‌رسد جنگ ائتلاف عبری-عربی-غربی علیه یمن شاهد پایان خود خواهد بود.

اما سویه تاریکی نیز دارد که همانا ادامه تنش‌های طرفین داخلی یمن در پی اجرای پروژه تجزیه یمن است؛ پروژه‌ای که انصارالله یمن و محور مقاومت بشدت مخالف و طرفین غرب‌گرا، القاعده و داعش موافق آن هستند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد اینکه مشخص می‌شود آغازگر جنگ یمن نه عربستان سعودی و ائتلاف همراه آن بلکه آمریکا و اسرائیل هستند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز را درباره این موضوع در ادامه خواهید دید:
https://jahannews.com/vdcexz8fxjh8nvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexz8fxjh8nvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب کاری نداره هی موشک بالستیک که به یمن دادیم تو سرشون بزنند تا نسازند .دوتا موشک به دبی زدند انقدر هزینه ندارد اونهم سر جاش می شینه .وکیسه ها را ماست می کنند .