پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

بازیگران «خانه امن» در نشست خبری

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 747938
به گزارش جهان نيوز، عوامل و بازیگران سریال خانه امن چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ با حضور در خبرگزاری فارس به گفت‌وگو پرداختند. سریال"خانه امن" داستانی واقعی از تقابل وزارت اطلاعات با داعش را به‌تصویر می‌کشد، این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ایرانی‌ها است، همان طرح آمریکایی ــ عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

سریالی در ۵۰ قسمت که داستان آن درباره مأموری امنیتی است که به پرونده‌ها ورود می‌کند. ابوالفضل صفری تهیه‌کننده و احمد معظمی کارگردان این سریال هستند و حسین تراب‌نژاد نیز نویسندگی آن را به‌عهده داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه بیننده
Iran, Islamic Republic of
عالیه سریال .من که دنبال کنندش هستم .همه خونوادگی مخصوصا داداشم
Iran, Islamic Republic of
آنقدر کسالت باز ساخته شده که به نظرم در ۱۵ قسمت میشد خلاصه اش کرد باز هم چیزی و از دست نمیدادی

واقعا سریال امنیتی نیست
Iran, Islamic Republic of
بهترین سریال اکشن ودرام توی عمرمه
خدا قوت بهترینین همتون

دنبال کننده شونم زیاااااااااد🌺
رضااسدیان
Iran, Islamic Republic of
لطفا این فیلم روبه تعدادقسمت هتش اضافه کنیدتاحوادث چندروزپیش که ترورشهیدفخری زاده هم بودوهرگاه هم قسمت آخرش روگذاشتیدبه اجرازیرصفحه بنویسیدکه این داستان ادامه دارد.چونکه حقیقت اینه که ایران دشمنان زیادی دارد.