جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازگشت فضانوردان پس از ۶ماه به زمین

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 743305
به گزارش جهان نيوز،فضانوردان ماموریت اکسپدیشین ۶۳ پس از ۶ ماه حضور در ایستگاه فضایی بین‌المللی ۲۱ اکتبر به زمین بازگشتند.
"کریس کسیدی" فرمانده ماموریت اکسپدیشن ۶۳ از ناسا و "آناتولی ایوانیشین" و "ایوان وگنر" از سازمان فضایی فدرال روسیه فضانوردان این ماموریت بودند که چهارشنبه در ساعت ۱۶:۱۰ به وقت منطقه زمانی شرقی(۲۳:۴۰ به وقت تهران) سوار بر فضاپیمای سایوز "MS-۱۶" به زمین بازگشتند.پس از فرود، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۳ با هلی‌کوپترهای روسی به شهر قراغندی قزاقستان بازگشتند. در آنجا "کسیدی" برای پرواز به هوستون سوار هواپیمای ناسا شد، در حالی که "ایوانیشین" و "واگنر" سوار هواگرد مرکز آموزش کیهان‌نورد گاگارین شدند و به خانه‌هایشان در روسیه باز گشتند.

"کسیدی" در طول مدت حضور خود در فضا تحقیقات و آزمایشات مهم بسیاری انجام داد. پس از جدا شدن فضاپیماهای فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۳، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۴ فعالیت خود را در داخل ایستگاه آغاز کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *