جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

داستان غم‌انگیز منوریل قم

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 741457
به گزارش جهان نيوز،«آیینه دق»، «داستان غم‌انگیز»، «سوهان روح»، «جنازه‌ای در وسط شهر»، «وصله ناجور» و... همه و همه تعابیری است که مدت‌ها است برای پروژه‌ای به کار می‌رود که قرار بود تحولی بزرگ در زمینه حمل و نقل ریلی کشور به وجود بیاورد. امروز کمتر کسی است که داستان غم‌انگیز مونوریل قم را نشنیده باشد، پروژه‌ای که کلنگ آن سال ۸۸ به زمین زده شد و قرار بود طی ۳۰ ماه اجرا شود و بخش عمده‌ای از بار ترافیکی شهر را بر دوش بکشد.

اما اکنون با گذشت سال‌ها از آغاز پروژه و با وجود حدود ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه، مونوریل در ایستگاه ابهام و تردید متوقف مانده و کسی پایان خوشی برای این داستان متصور نیست، این در حالی است که رئیس وقت ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور در همان ابتدای عملیات اجرایی این پروژه گفته بود مردم قم مسافران اولین مونوریل کشور خواهند شد و حال آنکه در عمل آنچه تاکنون نصیب مردم قم شده، ستون‌ها و ایستگاه‌های عظیم‌الجثه بی خاصیتی‌ست که به سوهان روحشان تبدیل شده است.
https://jahannews.com/vdcftydeew6djja.igiw.html
jahannews.com/vdcftydeew6djja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی دولت به اصطلاح تدبیر و امید در آغازین جلسات هیات دولت خود 3000 مصوبه هیات دولت قبل را با بی تدبیری و بدون مداقه ابطال می کند ، نتیجه ای جز یاس و ناامیدی نخواهد داشت.
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
اضافه کنید مترو اهواز از قبل این سالها تا وقت گل ...
Iran, Islamic Republic of
این از شاهکارهای دولت اصولگرای احمدی نژاد است! از قدیم گفته اند جلوی ضرر را هر جا بگیری منفعت است! اگر دولت روحانی جلوی 3000 طرح و پروژه مانند این را گرفت کار بجا و درستی انجام داد..
حسن اسدی
Bulgaria
.....